Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gratis program till iPhone !!??

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tittar förbi en stund såhär efter nära 2 års avhopp från 99 med följande (?) tips ??

Blev lite ställd efter att ha plockat hem 2 stycken billiga ( 7 kronor ) program utan att behöva fylla i lösenordet i iPhonen, trodde att något var fel och att det bara var någon sorts kampanj som pågick. Men så tänkte jag att kanske är det så att allt är gratis ( oavsett fel på servern eller inte ) så jag chansade på att plocka hem "CoPilot Pro" som kostar 319 kronor och även där så kom det aldrig någon fråga om att fylla i lösenordet. Förmodar att detta är en bugg som det skriker FEL om. Nu återstår bara att kolla OM jag ändå får detta draget från mitt konto utan att jag gett dom tillstånd. det är OK det med...

+++

Ojdå... kontot blev trots bristen på att ange lösenordet debiterat... fast så ska det väl inte vara

Jag tror nog det, för även om programmen är gratis så skriver du in ditt lösen innan du tankar ner.

Finns väl nån inställning för om man ska behöva mata in lösen eller inte? Har för mig jag har sett någon sådan, men jag hittar inte igen den nu.

Om man skrivit in sitt lösenord nyligen behöver man inte skriva in det igen vid nästa nedladdning. Jag vet inte hur länge telefonen minns det dock...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-17 11:06

well, då har min iPhone 3GS med 3.1.2 alzheimers för den minns aldrig mitt lösenord. Inte ens i 30 sekunder....

1
Bevaka tråden