Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Angående just iphone så undrar jag vad det är för något kul som letat sig in bakom min skärm!? Det ser ut som luftbubblor eller smuts, för hade det varit fukt så borde det varit torrt vid detta laget (har haft det så i snart 2mån).
Det ser precis ut som de "bubblor" jag fick på min iPhone 3G efter ca tre månaders användning. Jag var då inne hos Telia och visade upp telefonen. De hävdade att det var ett kosmetiskt fel och att det inte åtgärdas. Då försökte jag i en annan butik där en mycket trevlig kille hjälpte mig. Han sa i princip samma som i den tidigare butiken men la till att om jag hävdar att touchscreenen svarar dåligt på just det området kunde han skicka den till Anovo. Sagt och gjort - tre veckor senare fick jag en ersättningstelefon tillbaka av Anovo.
Lando, jag vill bara säga att på frugans Iphone 2G som är 2 år gammal har fått bubblor på exakt samma ställe som din senaste veckorna... vad är det som händer? Jag trodde glas var ett "dött" material.
Lando, jag vill bara säga att på frugans Iphone 2G som är 2 år gammal har fått bubblor på exakt samma ställe som din senaste veckorna... vad är det som händer? Jag trodde glas var ett "dött" material.
Jag var inne i telia butiken idag & hon jag pratade med hade aldrig sett det, men hon sa även att det definitivt skulle gå på garantin, så nu får jag löka runt med en gammal SE lånetelefon medans min iphone är på verkstad