Jag har för mig att alla telefoner som kan synka via iSync också kan synka med Entourage eftersom Microsoft löst det så att Entourage i sin tur synkar med macens inbyggda program (det skapas tex en separat kalender i iCal som heter Entourage och som automatiskt synkar mot - ja just det Entourage)
Det låter krångligt, men när det väl är igång märker du inte vad som sker i bakgrunden utan Entourage och telefonen lirar bra - via iSync. Rätta mig någon som använder Entourage.
Finns kanske vissa telefontillverkare som gjort något eget synk-program till Entourage på macen, men min erfarenhet är att sådana program brukar bugga mer och ha dålig support.
Flera av mina kollegor använder iPhone men använder Macens alla olika program för mail, kalender etc och synkar emellan och kors och tvärs viket jag har svårt att fixa. Jag gillar enkelheten i Entourage med allt i samma program och vill inte mecka en sekund mer än nödvändigt.
Med en iPhone som synkar med macens program slipper du mecka, det är enkelt och alls inget extra syncande "kors och tvärs". Mail, iCal och Adressbok må vara tre olika program, men de är helt integrerade fungerar ungefär som de olika delarna i Entourage. Det är en smak- och vanesak. Så iPhone är mitt tips!