Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min dator flippade ur - kan jag få tilbaka iTunes-biblioteket?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har ett par iThunes filer sparade efter datorn kollapsade.
Kan jag få tillbaka mitt bibliotek?

Dator, version? Windows? Mac?
"iThunes"-filer ?
Kollapsade? Brann den upp eller?

VAD har du kvar, filformat? Storlek?

Kan du förklara så att vi får ngt att jobba med.

Korspostning (samma fråga eller inlägg i flera trådar) är inte tillåtet! Så jag har raderat den andra (nästan) likadana iTunes-frågan som du ställt i en annan tråd.

Men för att vi ska kunna hjälpa dig i den här tråden, så måste du (som Goflorp redan påpekat) berätta mycket mer om vad som egentligen har hänt, och vad det egentligen är du vill ha hjälp med.

/Mod

Jag vet inte vad som hände mer än att helt plötsligt var hela mitt bibliotek borta, jag tror jag fick virus på datorn, formaterade den men sparade iThunes filerna på en disk. som jag inte hittar nu.

Men skit samma. frågan är nu ist. Kan man få tillbaka sitt bibliotek från sin ipod?
typ mejla appel och säga som det är så de inte tror jag "snattar" musik från andra, för det är väll därför de har den spärren?

Kanske finns alla låtarna lagrade med bilder så att jag kan få tillbaka biblioteket snabbt genom att lägga till de låtar som låg där innan? Jag hade allt snyggt med alla covers för varje album/låt osv, det är 200-300 timmars jobb.

Eftersom du pratar om virus, så förmodar jag att det är iTunes på Windows vi pratar om. Eller?

Det finns program för att hämta in musik från en iPod till datorn, men för att kunna tipsa om vilka program, så måste du lämna lite bakgrundsinformation, t.ex vilket operativsystem du kör.

okey tack Jesper!

Jag kör Windows vista

Jag ladda hem iPod Access for Windows
Men där får du endast lägga över 5låtar gratis...finns det något annat program som är gratis eller bör man peja de 20$

1
Bevaka tråden