Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SE T610 släpps i juni

Tråden skapades och har fått 66 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Citat:

Skrevs ursprungligen av Stefan Strandberg
Alternativt så heter han Leijon i efternamn och jobbar på samma tidning..

Jag var i alla fall nära, även om det inte skjuter nån hare......:eek:

Man är påläst..

Förstår att du inte kan säga så mycket (inget alls?) om testet innan tidningen släpps, men är det tummen upp eller tummen ner för T610?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-12 23:14
Citat:

Förstår att du inte kan säga så mycket (inget alls?) om testet innan tidningen släpps, men är det tummen upp eller tummen ner för T610?

Jag kan säga att det blir tummen upp. Milt uttryckt.
Köp! Den är (relativt) billig, liten och har i princip det mesta man kan önska sig av en mobiltelefon. Den är inte perfekt, men riktigt, riktigt bra.

Jag testade den i Tyskland, för två månader sen, redan då var det stora tummen UPP. Sen dess har SE säkert snabbat upp telefonen ytterligare och åtgärdat vissa buggar (inte för att upplevde telefonen som slö eller buggig).

Stefan: Jag ringer imorgon och hör om ni fått leveransen!

Gör det! Det är posten FTG-paket så dom har till och med 16.00 på sig, men kommer oftast rund 13 snåret. (om dom kommer idag, hoppas att all sprit jag skickat ner till lagret gör att dom packar våra först.. )

Stefan: Hur är det med Lule-leveransen? Borde de komma idag med? Tänkte åka dit och flukta lite på den...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-13 08:58
Citat:

Skrevs ursprungligen av Jon Adolfsson
Jag testade den i Tyskland, för två månader sen, redan då var det stora tummen UPP.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Leijonkungen
Jag kan säga att det blir tummen upp. Milt uttryckt.

Är det nån som faktiskt har testat kompatibiliteten med iSynk, iCal och Adressboken? Det sägs ju att det ska funka, men jag har nog inte sett någon förstahandsinfo i saken.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Jont Olof
Stefan: Hur är det med Lule-leveransen? Borde de komma idag med? Tänkte åka dit och flukta lite på den...

Tror tyvärr inte att någon av våra butiker i norrland hinner få dem idag. Blir ons eller tors.

Citat:

Skrevs ursprungligen av HL
Är det nån som faktiskt har testat kompatibiliteten med iSynk, iCal och Adressboken? Det sägs ju att det ska funka, men jag har nog inte sett någon förstahandsinfo i saken.

Nej, det fanns då ingen möjlighet att testa den med en dator. Men adressboken fungerar med T610, det stödet kom i OS X 10.2.6. iSync är ett stort frågetecken, kanske får vi vänta till version 1.1 - som sägs komma i slutet av månaden?

• Medlem
  • Uppsala
  • 2003-05-13 13:08

Hepp! InWarehouse har nu 100 för leverans inom 1-3 dagar. Innebär det att man har chans på en till helgen tro? Beställde hos dem för tre veckor sedan med prel. leveransmeddelande 24 maj...

Ingen med händerna på en som hunnit testa den ännu?

Kommers!!! I morgon eller torsdag blir det!

Hoppas jag...

jag har fått min t610

• Medlem
  • Uppsala
  • 2003-05-13 14:55
Citat:

Skrevs ursprungligen av jangel
jag har fått min t610

Grattis!
Hur funkar den med iSync?

har inte hunnit, ännu ... måste ladda batteriet och jobba:(
enligt
http://www.sonyericsson.com/connectivity/sv/
ska den funka med isync

• Medlem
  • Uppsala
  • 2003-05-13 15:56
Citat:

har inte hunnit, ännu ... måste ladda batteriet och jobba:(
enligt
http://www.sonyericsson.com/connectivity/sv/
ska den funka med isync

Öhh, var står det?

• Medlem
  • International user
  • 2003-05-13 17:02
Citat:

jag har fått min t610

Känns menyer och gränssnitt snabbt?

Min T68i håller på att driva mig galen med långsama menyer och skrollning. Känns som man har en efterbliven telefon som inte riktigt hajjar. Jag måste ha en ny!

Vore intressant med att få höra "first impressions".

Jag stoppade min på laddning för en timma sedan. Har bara kollat lite i menyerna. Verkar helsnabb och vettig i menyerna. Skall kolla syncning osv. om nån timma, när batterierna fått jobba lite till.

• Oregistrerad
  • 2003-05-13 19:14
Citat:

Skrevs ursprungligen av mattan
Känns menyer och gränssnitt snabbt?

Min T68i håller på att driva mig galen med långsama menyer och skrollning. Känns som man har en efterbliven telefon som inte riktigt hajjar. Jag måste ha en ny!

Radera dina SMS, även skickade, så snabbar du upp din T68 betydligt.

• Medlem
  • International user
  • 2003-05-13 19:31
Citat:

Skrevs ursprungligen av NoBody
Radera dina SMS, även skickade, så snabbar du upp din T68 betydligt.

Jo, det började jag med för några månader sen, innan var det olidligt långsamt bland sms:en. Men den är fortfarande seeeg och ändå har jag bara 80+ kontakter i adressboken, vilket ju inte är ngnting!

Senaste firmwaren har jag också...

...och inte kan man byta till Nokia heller för då missar man ju BT till Macen.

hmm, kanske skall göra en reset till fabriksinställning och se om det hjälper...

Citat:

Tror tyvärr inte att någon av våra butiker i norrland hinner få dem idag. Blir ons eller tors.

Det var inte helt lätt att komma fram på telefon idag! Jag får helt enkelt titta förbi...

Citat:

Det var inte helt lätt att komma fram på telefon idag! Jag får helt enkelt titta förbi...

Skämta inte! Får be om ursäkt, vi har alldeles för lite personal nu, kommer att ta in extra personal så att vi hinner svara i telefon.

Citat:

"Titta förbi"?
Åker du ändå till Umeå för att glo på en mobiltelefonjävel?

(Det står att du bor i Stockholm).

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-13 21:58

Fick precis reda på att herr Brohult, som nämdes här ovan, har snott åt sig testet på T610. Grrrr.....

Jag får nöja mig med Nokia 6800 och Sharp GX10i.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-13 22:01

Synkat min T610 med adressboken och ical via bluetooth, fungerar utmärkt. Menyerna är bra mycket snabbare än T68'an.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Leijonkungen
Fick precis reda på att herr Brohult, som nämdes här ovan, har snott åt sig testet på T610. Grrrr.....

Jag får nöja mig med Nokia 6800 och Sharp GX10i.

Då fick jag rätt i alla fall. "Haren är skjuten"

Gröna lampan har försvunnit, likaså den blå för bluetooth.
Vet inte varför......

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-13 22:11
Citat:

Skrevs ursprungligen av adress@mac
Gröna lampan har försvunnit, likaså den blå för bluetooth.
Vet inte varför......

Skönt att den gröna försvann. Såååå irriterande när den håller på och blinkar hela tiden.

• Oregistrerad
  • 2003-05-13 23:21

Var och tittade på t610an i Sundsvall idag. Den verkar ju riktigt trevlig, men som jag sa i någon tråd tidigare när jag bara hade sett den på bild. Att ha helt öppet objektiv till kameran är väl inte så lyckat? Vet inte hur ni andra har era telefoner men jag har min iaf. i fickan med nycklar och allt annat möjligt, skulle tro att den plast som sitter för objektivet lätt blir repad. Vad gör man då? Ser fram emot något grundligare test, provkörde den bara på teliabutiken i kanske 10min.

Och för er som undrar; Nej jag åkte inte till Sundsvall för att titta på telefonen.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Nurell
"Titta förbi"?
Åker du ändå till Umeå för att glo på en mobiltelefonjävel?

(Det står att du bor i Stockholm).

Jag befinner mig i Umeå just nu. Riktigt så desparat är jag icke. Men jag är sugen på att testa den igen!

Bevaka tråden