Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var sparas musiken i Spotifys offline playlists?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vet inte om detta har varit uppe förut, jag hitta iaf inget när jag sökte.
Det jag undrar är följande.
Jag kör med Spotify på min iPhone, som ni kanske vet så kan man köra med "offline" playlists.
Om jag förstår det hela rätt så laddas musiken då ner på iPhonen på nått vis så att man ska slippa vara uppkopplad när man lyssnar på den. Nu undrar jag, var sparas musiken från Spotify applikationen? och i vilket format, går den att rippa?

Tack på förhand.

Piratkopiering är inte tillåtet på det här forumet så ställ din fråga någon annanstans.

Det handlar inte om piratkopiering om jag äger skivorna eller hur?
Dessutom så säger jag inte att jag ska rippa dem, frågar bara om det är möjligt.

Ursprungligen av webdiddy:

Det handlar inte om piratkopiering om jag äger skivorna eller hur?
Dessutom så säger jag inte att jag ska rippa dem, frågar bara om det är möjligt.

umm.. Du pratar om att du äger skivorna och ska rippa låtarna från cachen i Spotify.

Du förstår inte hur korkat det låter?

Det ska inte diskuteras här överhuvudtaget huruvida det är möjligt eller ej. Då det är precis det du vill göra och söker om råd hur man gör det. Svaret finns på Google, så sök efter det där. Här hör det inte hemma.

Den enda som är korkad är du, jag kanske har skivorna på vinyl och vill ha dem digitalt.

Lås tråden då om du är en sån moderator wannabe.

  • Medlem
  • 2009-12-08 22:37

1. Försök att formulera frågan redan i rubriken. Ändrar från "Spotify offline playlists".
2. Som påpekats tidigare är diskussioner om hur man kringgår upphovsrättsliga eller andra avtal inte tillåta på 99.se.
Stänger här.
Admin

1
Bevaka tråden