Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

3GS Problem.. Musikspelaren.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Härnösand
  • 2009-12-16 00:20

Just hittat ett väldigt irriterande problem med min Iphone.. När jag försöker lyssna på musik så kör den en låt helt felfritt och nästa kör den endast 2 sekunder sedan så stänger den ner sig så att jag måste öppna den igen och börja om.Ej Jailbroken och senaste mjukvaran.

Har fungerat hur bra som helst annars. Problemet uppstod utan någon vidare anledning, har googlat men inte funnit något vidare bra svar så nu kollar jag här.

Hoppas ni kan hjälpa mig

  • Medlem
  • 2009-12-16 00:34
Ursprungligen av Taruz:

Just hittat ett väldigt irriterande problem med min Iphone.. När jag försöker lyssna på musik så kör den en låt helt felfritt och nästa kör den endast 2 sekunder sedan så stänger den ner sig så att jag måste öppna den igen och börja om.Ej Jailbroken och senaste mjukvaran.

Har fungerat hur bra som helst annars. Problemet uppstod utan någon vidare anledning, har googlat men inte funnit något vidare bra svar så nu kollar jag här.

Hoppas ni kan hjälpa mig

Startat om telefonen? Testa starta om genom att hålla hem- och powerknapparna nedtryckta tills telefonen slocknar och fortsätta hålla knapparna nedtryckta tills uppstartsäpplet syns.

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2009-12-16 02:25

Fungerar fortfarande inte :/

Gäller de alla låtar eller bara en låt? Har du gjort om alla låtar till aac?

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2009-12-17 01:58

Det gäller alla låtar.
Låtarna är i MP3 format, tror du det kan vara problemet? Det har fungerat hur bra som helst i sen 4 månader tillbaka...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-17 02:03

Lyssna på ett par låtar på datorn och verifiera att de fungerar, lägg över dem på din iPhone. Fungerar de inte då så är det nog dags att återställa hela telefonen

1
Bevaka tråden