Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dubbla signaturer i iPhonemail

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-12-19 19:17

Hej alla!

Jag använder Apples mail i min macbook och iPhone. Jag använder 3 st mailkonton och har därav 3 st olika signaturer jag kan växla mellan då jag skickar mail från datorn. Men i min iPhone kan jag bara ställa in en signatur som används för samtliga konton. (Inställningar-->e-post-->signaturer)
Är det någon som hur man ställer in flera signaturer? (man kanske bara kan ha en)
Jag sökt både här på forumet och på apples supportsida utan att hitta något svar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-19 22:33

Ett enkelt alternativ, till priset av en stor latte..,
iTunes Store

eller en dubbel dajm:
http://appstore.appadvice.com/linkappbase/330435052

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-12-20 00:16

eller denna (7 kr)

iTunes Store

Jag använder denna och är mycket nöjd. Det går att exportera signaturer till Mail på Macen också. Det enda du måste tänka på när du använder det på iPhonen, är att när signaturen läggs till så hoppar din avsändaradress tillbaka på default. Jag har själv missat att ändra det då och då, så den som skickade till mig på adress X har fått svar från mig på adress Y. Inte så proffsigt kanske. Detta beror på iPhonen och inte på appen.

Må gott/T

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-12-20 11:13

Kanon, tack för hjälpen! Det blir nog A+Email Signature Pro så skippar vi latten idag

1
Bevaka tråden