Kuriosa: Kommer ihåg det här forumet för några år sedan (99musik).. då var det fantastiskt här.. och bra drag med massor av folk.. Det blev dock sämre och sämre genom åren p.g.a. extremt idiotiska moderatorer och adminer enligt mig.. dom gnällde på det mesta och styrde forumet med järnhand..
Givetvis hade dom bra sidor också.. men det var för mycket kontroll.
Så jag hoppade av 99.se för några år sedan.. har hängt på andra forum med gemytligare gemenskap sedan dess..
Kommer ihåg att jag och några andra varnade för att det höll på att bli ett fientligt forum och att aktiviteten skulle sjunka. Kommer ihåg när jag drogs in i världens diskussion om osx86 här och admin betedde sig som svin och bara stängde av oss för att vi frågade frågor ang. ledningen. Det roliga var också att det var så mycket dubbelmoral då det fanns en uppsjö med trådar som innehöll diskussioner om saker som låg på moralens kant.. b.l.a jailbreaking o.s.v.
Visst 99.se har många medlemmar.. men denna sektion är verkligen helt död och det är verkligen synd.. jag saknar 99musik, då det var mitt första forum och jag lärde mig extremt mycket här (b.l.a av anv. martin).
Kan iaf vara skönt att komma tillbaka och säga: hate to say I told you so...
ps. självklart finns det liv här än, men musikavdelningen är ganska ekande tom mot vad den en gång var. .ds