Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nedgradera från 3.1 till 3.0?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag lade in den nya 3.1 versionen på min iPod 2G. Någonting har blivit fel hela tiden kommer en rosa bakgrund upp med symbolen att jag ska ansluta till iTunes men iTunes vill inte känna igen min iPod alls och jag får felmeddelande.

Nu vill jag installera 3.0 versionen igen men det går inte. Hur kan jag nedgradera från 3.1 till 3.0?

Nu fungerade det helt plötsligt, kanske inte hade kommit in i DFU mode.. Konstigt, på alla ställen jag läst lät det som att man var tvungen att göra massa fulhack efteråt för att man skulle få nåt 1015 fel i itunes, men tydligen inte, fungerar fint nu!

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-07-30 01:11

Flyttade tråden till rätt underforum.
/Admin

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2009-07-30 14:29

Då 3.1 endast finns i beta-utförande (vad jag känner till) har du alltså installerat en utvecklar-version på din iPhod Touch. Om du hade varit en utvecklare (vilket man måste vara för att komma åt betorna) så vet man också att det inte går att nedgradera. Någonsin. Det står i papprena att man uppmanas att ha en dedicerad utvecklar-enhet då det bara går att uppgradera (till bla nästa skarpa). Du har alltså hållit på med något som du inte ska.

Låter jag lite dryg och neg nu...?

Ursprungligen av frazze:

Då 3.1 endast finns i beta-utförande (vad jag känner till) har du alltså installerat en utvecklar-version på din iPhod Touch. Om du hade varit en utvecklare (vilket man måste vara för att komma åt betorna) så vet man också att det inte går att nedgradera. Någonsin. Det står i papprena att man uppmanas att ha en dedicerad utvecklar-enhet då det bara går att uppgradera (till bla nästa skarpa). Du har alltså hållit på med något som du inte ska.

Låter jag lite dryg och neg nu...?

Aj! "Skottet tog Styggt" ... Som de skrev i polisrapporten förr.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2009-12-31 17:37
Ursprungligen av Goflorp:

Aj! "Skottet tog Styggt" ... Som de skrev i polisrapporten förr.

Ja visst lät jag lite dryg... Yes!

Uppgradera bara till 3.1.2

1
Bevaka tråden