Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

stänga av telefonljudet?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej jag undrar finns det nåt sätt att få bort ljudet när man ska slå in ett nummer än att bara ta på ljudlösknappen? Jag har kollat med inställningar men finns inget.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-05 17:26

tangentbordsljud heter det, finns i inställningar

• Medlem
  • Huddinge
  • 2010-01-05 17:47
Ursprungligen av Tangen:

tangentbordsljud heter det, finns i inställningar

"Tangentbordsljud" gäller inte för knappsatsen där man slår in telefonnummer och jag har inte sett något sätt man kan slå av tonerna där i inställningar.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-05 17:50
Ursprungligen av joakimo:

"Tangentbordsljud" gäller inte för knappsatsen där man slår in telefonnummer och jag har inte sett något sätt man kan slå av tonerna där i inställningar.

Aha, konstigt att alternativet inte finns.

• Medlem
  • Sverige
  • 2010-01-05 18:09

...
Läste slarvigt som vanligt...

Tycker att Apple är snåla med inställningsalternativ.
Finns det inte ens ett jailbreakat app som heter inställning för det?

• Medlem
  • Nacka
  • 2010-01-05 22:46

Om du har telefonen i ljudlöst läge försvinner tonerna. Dock känns det kanske inte som en bra lösning i längden kan jag hålla med om...

Och fler inställningar det vill jag också ha. Men jag måste säga att det blivit bättre och bättre på den fronten sedan 1.0, så än finns hoppet

Ursprungligen av Arvid:

Om du har telefonen i ljudlöst läge försvinner tonerna. Dock känns det kanske inte som en bra lösning i längden kan jag hålla med om...

Och fler inställningar det vill jag också ha. Men jag måste säga att det blivit bättre och bättre på den fronten sedan 1.0, så än finns hoppet

Har ingen erfarenhet hur det har varit innan..har nyss skaffat iPhone. Nåt jag saknar från sony ericsson telfonen var att man kunde skicka över filer från och till datorn och mobilen via blåtand och alla inställningar. Jag hoppas att det kommer en stor skillnad på den vid 4.0

1
Bevaka tråden