Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sökes: Program för sociala nätverk

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2010-01-06 12:57

Hallå! Ja som rubriken lyder så söker jag ett program för sociala nätverk såsom facebook, flickr, twitter etc. Alltså ett program som kan hantera alla.

Vill minnas att jag läste om ett sådant program i nr10 av MacWorld (Svenska versionen)
men det kan mycket väl ha varit något nummer efter också. Har tidningen någonstans på jobbet, så jag kan inte kolla.

Är det någon som känner till vilket program det var? Eller om det finns någon bättre motsvarighet?

Tacksam för svar // Mathias

• Medlem
  • Uppsala
  • 2010-01-06 13:09

Flock har jag provat förut vill jag minnas, men det är tyvär inte det jag söker.
Inte heller socialite, som tas upp i tråden.

Någon som har nr10 av MacWorld som kan kolla upp saken?

• Medlem
  • Nacka
  • 2010-01-08 23:19

Socialite testade jag en gång. Det var ganska najs. Man kan sätta snabbknapp på något slags genomskinligt fönster som kommer upp så man kan twittra och facebooka på en kort sekund. Tror det visade nya saker med Growl om man ville det också. Ikonen är väldigt vacker den med!

• Medlem
  • Hillared
  • 2010-01-09 03:19

Fick med Socialite i en bundle som var aktuell för ett litet tag sedan. Har den för FB samt Google reader och det har fungerat bra hitils. Skönt att slippa gå in på FBs sida
Socialite - All your social networks in one application

Ursprungligen av Hampie:

Socialite testade jag en gång. Det var ganska najs. Man kan sätta snabbknapp på något slags genomskinligt fönster som kommer upp så man kan twittra och facebooka på en kort sekund. Tror det visade nya saker med Growl om man ville det också. Ikonen är väldigt vacker den med!

1
Bevaka tråden