Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Den snyggaste datorgrafik du någonsin sett

Tråden skapades och har fått 65 svar. Det senaste inlägget skrevs .

På tal om biografer så har jag varit offer av både det ena och det andra, de få gånger jag har varit på bio de senaste åren. Ojämn fokus över duken, strulande rullar, moment utan ljud, åter igen usel fokus... och varje gång: för låg volym på ljudet. Dock måste jag erkänna att de tillfällen de har fått till skärpan bra så har jag varit riktigt nöjd, då tänker jag på när jag kollade på Sherlock Holmes, en del modernare James Bond och Star Wars (hade dock hellre sett de gamla på duk)-filmer. Det som slår mig är just att filmerna oftast har mycket lägre volym än reklamen innan, något jag tycker är ..fel.. God natt.

Ursprungligen av apple4ever:

...

Dåligt inställd skärpa är ett vanligt problem. Värst var nog när jag var och såg The Matrix och bilden var helt otroligt felinställd. Tror 1/5 var borta både på sidan och nere, vilket medförde att texten inte syntes öht.

Jag vill också ha denna film som fil om det är någon som lyckas ta hem den!

- Slice -

Safari>Fönster>aktivitet> ladda ner stora filen

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-12 14:20
Ursprungligen av kristinadanielsson:

Safari>Fönster>aktivitet> ladda ner stora filen

När jag öppnar aktivitetsfönstret så hittar jag en fil på 192 MB som heter
http://bitcast.vimeo.com/vimeo/v2/122/909/122...

Dubbelklickar jag på den så öppnas filmen i ett nytt fönster.

Men hur tusan laddar man ner den? Hittar inget i menyerna och högerklick eller dra till skrivbord fungerar inte för mig. Har Safari 4.0.4 och kör Mac OS X 10.6.2.

Ursprungligen av marf:

Men hur tusan laddar man ner den? Hittar inget i menyerna och högerklick eller dra till skrivbord fungerar inte för mig. Har Safari 4.0.4 och kör Mac OS X 10.6.2.

Håll nere alt-tangenten och dubbelklicka på raden.

Bevaka tråden