Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

skärmen sträcks inte på hela ytan?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej jag har nyss skaffat en iPhone och igår upptäckte jag när jag hade min sänglampa tänd att skärmen inte sträckes på hela ytan..hoppas ni förstår vad jag menar..

Hur stor del av ytan täcks då?

Skärmen slutar ju där den slutar. Sen ser man lite av LCD-panelens marginal innan iPhones svarta front täcker.

Ursprungligen av theplague:

Jo, den sträcks ut över hela det som är display.

Vad är det som är där vid kanten då?

Kant.

LCD-panelen har ju en viss ram, och sen börjar iPhonens framsida lite utanför.

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Kant.

LCD-panelen har ju en viss ram, och sen börjar iPhonens framsida lite utanför.

'Så det är så med alla iPhone jag bara inbillade mig att det var något? Vad bra det

Är du dum på riktigt?

Ursprungligen av apskaft:

Är du dum på riktigt?

eller ett apskaft kanske som den som skrev inlägget jag citerade..

Tycker det var en ganska vettig fråga om man undrar, finns väl ingen anledning att dumförklara någon för det.

Senast redigerat 2010-01-12 23:59

Visst, det kanske bara är jag som tycker att om man inte ens kan formulera sig begripligt i skrift så borde man ju inte tillåtas posta på forum över huvud taget.

Det är klart, inga frågor är dumma. Aldrig.
Förresten, mina mappar är slut, kan nån säga hur man får tag på nya? Köper man det via Apple Store eller?

Ursprungligen av apskaft:

Visst, det kanske bara är jag som tycker att om man inte ens kan formulera sig begripligt i skrift så borde man ju inte tillåtas posta på forum över huvud taget.

Det är klart, inga frågor är dumma. Aldrig.
Förresten, mina mappar är slut, kan nån säga hur man får tag på nya? Köper man det via Apple Store eller?

Ja, du kan köpa nya såklart i iTunes Store, vet inte om det finns i Apple Store, men du hittar de här i iTunes Store: http://itunes.apple.com/se/album/apassionata/id269625591

Italienska mappar iofs, men det funkar säkert åt dig.

Det fanns faktiskt en hel del i Apple Store också, bara köpa de du tycker om apskaft: Sökresultat - Apple Store (Sverige)

1
Bevaka tråden