Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bokus nu på iPhone!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-01-15 17:34

Det har kommit en ny app till iPhone, Bokus.
Det krävs att man redan är registrerad medlem och registrera sig måste man göra på hemsidan Bokus bokhandel - när du ska köpa billiga böcker på nätet Jag brukar handla från Bokus så för mig gick det snabbt att hämta appen, logga in och handla några böcker.

Konstigt hur mycket roligare det är att läsa om olika böcker direkt från iPhone än att sätta sig vid datorn och kolla därifrån. Dyrare också, nu handlade jag lite snabbt för drygt 600 kr, hade inte denna app kommit idag hade jag inte alls handlat några böcker!

Med böckerna kommer en faktura som man får betala i efterhand. Jag tycker att det skulle ha varit mycket bättre om man hade kunnat betala direkt, med sitt vanliga Mac-konto, precis som när man handlar från Appstore eller från iTunes. Men ändå, detta är ett toppenprogram tycker jag - men det är risk för att det också kommer att bli ett väldigt dyrt program!

• Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-01-15 17:42

"OT: men ändå. Jag stör mig på att den korta web-adress jag lade in till Bokus ändrades till en lång reklamslogan. Hur kan man förhindra att det sker?

Under Avancerat läge när du skriver inlägg, kryssa ur: Hämta rubriker till externa länkar automatiskt.

• Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2010-01-15 19:13

Gillar också denna app. Men som sagt, det kan nog öka på bokkontot en bit.

• Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-01-15 22:58

Oj, nu har Adlibris också kommit med ett program!

• Medlem
  • Täby
  • 2010-01-16 11:41

Flyttad till rätt underforum.
/Admin

• Medlem
  • Göteborg
  • 2010-01-17 18:48

Adlibris app var ju riktigt snygg!

Senast redigerat 2010-01-19 00:21
1
Bevaka tråden