Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med gmail

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Järfälla
  • 2010-01-14 17:31

Hej!
Senaste dagarna har jag fått lite problem med min mail på iphonen, använder gmail via exchange så man kan använda push...

Men nu fungerar bara pushen ibland och har fått ett ytterligare problem. När jag går in på mailen och hämtar manuellt i inkorgen visas inga nya mail fast jag har fått ett antal senaste timmen... Men går jag in i mappen "all mail" så hämtas det.. och då finns det dessutom i inkorgen helt plötsligt?

Nån annan som stött på detta problem? kan det vara så att det är nått fel hos google?

tacksam för svar!

Kan vara strul hos google.
Har det varit så ofta eller vid något isolerat tillfälle?

Jag upplever samma problem sedan 4-5 dagar tillbaka men har blivit betydligt bättre sedan igår. Antar att felet ligger hos google.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2010-01-18 00:29

ja det började för några dagar sen för mig oxå... men det är fortfarande jätte fel! får lixom inte in några nya mail i "inkorg" även om jag uppdaterar manuellt... helt stört!

Nibo:
Vad händer om du raderas kontot från iPhone och sedan lägger till det igen?

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2010-01-18 12:14

har testat det flera ggr men det fungerar inte alls... nu har jag avaktiverat mitt gmail push konto och kör det vanliga för att det ska fungera ok... men vill ju ha push egentligen..

Riktigt störande fel...

1
Bevaka tråden