Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Wallet borta från App Store

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2010-01-22 19:08

Programmet Wallet som jag köpt har slutat fungera på min iPhone efter en uppdatering. Nu finns det inte längre att hämta ned från svenska iTunes store. Känner mig lurad!
Någon som känner liknande eller vet vad som hänt?

bosse

• Medlem
  • Värmdö
  • 2010-01-22 19:16

Märkligt att den är borta. Du kan kanske kringå det genom att regga ett annat iTunes konto.

Maila också utvecklarna och fråga.
Acrylic - Company

• Medlem
  • 2010-01-22 22:36
Ursprungligen av Jetwash:

Märkligt att den är borta. Du kan kanske kringå det genom att regga ett annat iTunes konto.

Maila också utvecklarna och fråga.
Acrylic - Company

Mailade och fick ett omedelbart svar:
"Hi,

Sorry about that - this is a known bug that accidentally slipped through with the latest Wallet update. We've already submitted a new update to Apple that fixes the issue, but it may take a day or two to be approved. Your data should be fine when the upgrade arrives. Unfortunately there isn't much you can do in the meantime (though in the off-chance you have an older version somewhere on your hard drive, you could downgrade). Apologies for the inconvenience.

Thanks,
Dustin
--
Dustin MacDonald
Acrylic Software"

bosse

• Medlem
  • Huddinge
  • 2010-01-22 19:26

Går man efter länken på deras hemsida står det att den är "currently not available in the Swedish store". Konstigt om den funnits tidigare.

Vet inte hur det ser ut på windows, men om du kör Mac så läggs gamla versioner av program i papperskorgen. Så det går att backa till en tidigare version.

1
Bevaka tråden