Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Läderfodral: Sena Kutu Case!

Tråden skapades och har fått 43 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Äntligen så har det kommit, mycket nöjd blev jag!

  • Medlem
  • International user
  • 2010-01-25 12:12
Ursprungligen av keptang:

Äntligen så har det kommit, mycket nöjd blev jag!

Va seriöst med fodral till fodralet

Ursprungligen av Minto0:

Va seriöst med fodral till fodralet

haha.. Ja, tänkte på det jag med när jag öppnade kartongen.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-01-25 12:49

Ser väldigt snyggt ut iaf:) Hur ser de ut på baksidan med den där flärpen o så? Snyggast var de iaf med vit kant, så bra val på den biten

Ursprungligen av Minto0:

Ser väldigt snyggt ut iaf:) Hur ser de ut på baksidan med den där flärpen o så? Snyggast var de iaf med vit kant, så bra val på den biten

Tog ett par bilder på det. Funkar väldigt bra och smidigt att ha "flärpen", inga problem att få ur telefonen som annars kan vara lite knepigt med fodral utan.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-01-25 13:10
Ursprungligen av keptang:

Tog ett par bilder på det. Funkar väldigt bra och smidigt att ha "flärpen", inga problem att få ur telefonen som annars kan vara lite knepigt med fodral utan.

Ser riktigt bra ut... Jag köpte ju UltraSlim versionen, o måste säga att det är förvånandsvärt enkelt o få upp den. Jag vet inte om jag fick en bra eller inte, men såg ngn som prata om 3-4 sekunder, o de är jag inte i närheten av. Den är uppe ur fickan o ur fodralet inom ngn sekund bara...

Efter att ha sett alla bilder och folks funderingar så kommer jag nog att slå till på en UltraSlim. Kutu ser helt enkelt för tjock ut.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-01-25 13:26
Ursprungligen av Capeman:

Efter att ha sett alla bilder och folks funderingar så kommer jag nog att slå till på en UltraSlim. Kutu ser helt enkelt för tjock ut.

Om de nu är så, så kommer du nog me största sannolikhet inte bli missnöjd med UltraSlim. Är verkligen, slim o snygg så

Tror iof att båda är väldigt bra val, beror bara på vad man tycker är snyggast o smidigast för sitt eget brukande...

Ursprungligen av Minto0:

Om de nu är så, så kommer du nog me största sannolikhet inte bli missnöjd med UltraSlim. Är verkligen, slim o snygg så

Tror iof att båda är väldigt bra val, beror bara på vad man tycker är snyggast o smidigast för sitt eget brukande...

Ja absolut. Vad jag menar är att jag enbart är ute efter ett tunt skydd mot repor när man har den i jackfickan och liknande. Jag är inte ute efter något som skyddar den om man skulle tappa den, utan bara något tunt runt omkring den.

Båda är riktigt snygga. Skulle välja vilken som helst av dem framför ett silikonfodral.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-01-25 15:40
Ursprungligen av Capeman:

Båda är riktigt snygga. Skulle välja vilken som helst av dem framför ett silikonfodral.

Ja helt klart. Min far köpte ngt silikonfodral till sin iPod, o det var ju hemskt. för att inte tala om hur den bara sög åt sig damm hela tiden som var helt omöjligt o bli av med. Hopplöst o fult Kan inte bli värre

  • Medlem
  • Vara
  • 2010-01-25 18:05

Sena Kutu Case är absolut det bästa valet!
Sena UltraSlim kommer med stor sannorlikhet att bli skrynklig och felformad efter ett antal hundra upptagningar ur den. Och det är ju bara mjukt läder.

Kutun har ett riktigt snyggt utseende och med en så otroligt perfekt rem att dra upp iphonen med så är den nog nästintill oslagbar. Ångrar det inte en sekund och rekommenderar er alla att köpa en sån om ni vill ha ett ordentligt och snyggt skydd. Om inte väldigt smidigt!

+ Det är inte alls tjockt. Hellre ha ett lite lite tjockare skydd då än att ha ett lite lite tunnare och tappa den?

Bild kommer här!
Sena Kutu Case

Det där är nog helt en smaksak. Jag säger fortfarande att den är för tjock (för mig) och att tappa den i marken är inget jag oroar mig för, precis som jag skrev innan. Detta är inte min första iPhone, och den enda skada som tillfogades min förra var väldigt lätta repor, som UltraSlim kommer att skydda perfekt mot. Tappar jag min iPhone så är det med största sannolikhet när den är ute ur fodralet och då kvittar det vilket fodral jag har.

Varför skulle den bli felformad? Har du sett foton på det eller är det en ren gissning från din sida?

  • Medlem
  • Vara
  • 2010-01-26 00:13

inte alls en gissning.
Hur tror du en att till ett lätt exempel en plastpåse ser ut efter man använt den kanske sisodär 30 tal gånger?
Den är ju inte direkt lika slät och fin som från början och det är ju inte speciellt snyggt utseendemässigt.
Kan även slitas när den ständigt får ny form och materialet kan försämras.

Nu var detta exempel inte alls i samma sort som fodralet.
Men det är tanken som jag vill åt.
Kutun fodralet är precis så den är formad hela tiden och riskerar inte alls att få några fula veck eller skrynkligheter.
Nu är jag en sån som stör sig extremt mycket på såna saker och det kanske inte du gör.
Men det är ändå en sak som är negativ om man vill ha den i toppskick.

Jag ändrade mitt val från ultraslim till kutu just därför och det är det perfekta valet om man nu inte störs sig på att den är några millimeter tjockare.

Vi har olika åsikter, jag håller inte med dig alls. Men det gör inget.

Bevaka tråden