Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har en Ipod G3 och vill lägga in en film med filtypen "MPEG-4" och det gick ju inte såklart att lägga in den i ipoden så jag undrar om man kan ändra filtypen på något vis?
iTunes är inte riktigt optimerat för film känns det som, men man kan ju inte begära allt. Jag löste det genom att konveretera filmen. Om du har windows så kan du ju använda VIO Mobile Video Converter . Jag vet inte om det var den bästa länken, men det var den som var högst upp i Google :P. Om du har Mac så kan du ju googa efter "Video converter for mac" eller nåt. Lycka till
iTunes är inte riktigt optimerat för film känns det som, men man kan ju inte begära allt. Jag löste det genom att konveretera filmen. Om du har windows så kan du ju använda VIO Mobile Video Converter . Jag vet inte om det var den bästa länken, men det var den som var högst upp i Google :P. Om du har Mac så kan du ju googa efter "Video converter for mac" eller nåt. Lycka till