Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

www.uniqueskins.com - pimp ur phone review.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2010-02-05 10:54

Ja, detta är inte en review egentligen utan bara en tråd där jag vill visa upp ett "skin" jag köpt och satt på min telefon.

"Skinet" är av klistermärkes typ och skyddar således telefonen från repor och dyligt.
Man väljer själv vilket motiv man vill ha, foto, bild osv.

Enormt fin passform och kvalitén är grymmt bra måste jag säga. Klistermärket är lite tjockare och "räfflat rutmönster" vilket gör att det var superenkelt att montera, inga bubblor, inget skrapande. Smack rätt på luren.

Om jag ska säga något som var svårt så var det väl isåfall att få till framsidan p.ga. dom tunna kanterna runt skärmen.

Pris: $6.99 plus frakt. Dock så är frakten gratis om man anger: freeship som discount kod när man checkar ut.

Beställ på: Unique Skins: Cell Phone Skins, Laptop Skins, IPod Skins, Gaming Skins, Mobile Phones Skins (Obs, jag tjänar inget på detta.)

Det finns även till andra mobiler, datorer, MacBook's mm.

Kommentera gärna vad ni tycker och tänker.

jag kör med ZAGG å deras "variant" som är (enl. dem) repsäkert.. funkar ypperligt

• Medlem
  • 2010-02-05 21:15

Jag tycker det är lite underligt att pynta en produkt med logotyper och annat från andra varumärken.
Jag är väl visserligen lite tvivelaktig i det sammanhanget eftersom jag pryder min dyraste ägodel (en Volvo V50) med ett klistermärke från ett annat varumärke (Apple).

• Medlem
  • International user
  • 2010-02-06 11:29

@ Baron, kan till viss del hålla med dig. Dock när det gäller Coca-Cola så är det heligt för mig. Skulle vilja säga att jag sätter Apple logon på mina Cola burkar fast det vore slöseri med pengar.

Dock så är min snusdosa pimpad med en väldigt fin Apple logo.

1
Bevaka tråden