Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hejsan har en jailbreakad iPhone 3g men kan inte kolla på youtube och vissa sidor som måste ha flashplayer. Har man fixat flashplayer till iPhone än och är det någon som vet varför jag inte kan kolla youtube eller har samma problem.
Har du jailbreakat (dvs hacktiverat din iPhone) och har problem med Push/YouTube/wifi eller GPS skall du köpa en Pushfix från Pushfix.info eller installera en 'variant' av en Pushfix från Cydia.
Har du jailbreakat (dvs hacktiverat din iPhone) och har problem med Push/YouTube/wifi eller GPS skall du köpa en Pushfix från Pushfix.info eller installera en 'variant' av en Pushfix från Cydia.
Jailbreaken är ju gratis, det tycker jag är ett stort plus.
Att sedan någon kan tjäna en krona på andras misstag gör väl inte så mycket. Jag skulle gärna betala några kronor för att få igång Push efter en jailbreak....