Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag testade också, och får det inte att funka. Min EyeTV hybrid har ett par år på nacken, och kan bara ta in DVB-T. Jag tror att de nyare varianterna klarar den signal som Comhem har i sitt nät.
Jag testade också, och får det inte att funka. Min EyeTV hybrid har ett par år på nacken, och kan bara ta in DVB-T. Jag tror att de nyare varianterna klarar den signal som Comhem har i sitt nät.
ComHem sänder ju både analogt och digitalt. DVB-C måste du ha för att du ska få in kanalerna. Fungerar utmärkt på min Samsung TV (Som inte har kortläsare) - Trist att dom inte släppte SVT HD som fri bara.
Går det att få EPG:n att lira med Comhems digitala kanaler också så att man kan spela in och funkar de analoga kanalerna parallellt?
Och visst går det att spela in de analoga också, johan_so; eller är det för prestandakrävande/dålig kvalité menar du
Självklart kan du spela in både analogt och digitalt. Beroende på kvalitet kan det krävas mer eller mindre datorkraft, men det märker du bara om du har en riktigt gammal dator.
Jag har en EyeTV 250(analog) o kan genom guiden i TVTV få fram alla kanaler jag behöver, borde funka likadant med Hybrid fast med den skillnaden att du även får in de digitala.