Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone gömmer kontakter jag lägger in manuellt

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som vet varför min iphone gömmer mina nya kontakter jag har lagt i manuellt? Kontakterna finns om man gör en search i iphonen men inte i kontaktlistan...Jag kör bara en "grupp" och den heter "Alla kontakter". Dem finns någonstans på telefonen men vart?....problemet gör så att jag inte kan synka de med mobile me eller min dator....All hjälp uppskattas!

Låter helt sjukt.
"Gruppen" är alltså inte en grupp, utan bara knappen "Alla kontakter"?

  • Medlem
  • Täby
  • 2010-02-17 17:18

Förtydligade rubriken.
/Admin

Lyckades hitta en lösning till att få tillbaka de gömda kontakterna....tänkte dela med mig om det är ngn. som har samma problem...

"Try disabling mobile me contact sync from the phone and make sure when it asks what to do with contacts on phone to choose delete, you will then be able to see the hidden contacts as they are stored in the phone and not on mobile me. You can the turn on mobile me contacts sync and get back all your contacts...

Det funkade för mig!

Jag får det inte att fungera. Har provat att stänga av synken med mobile me och fortfarande fungerar det inte. Inte ens med nyskapade kontakter.
Har någon fler tips?

1
Bevaka tråden