Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nordnet missar en sak:)

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick detta tips av en kompis som fick erbjudande om Nordnets nya iPhone app men när man ska se demot så... se själva:)

Senast redigerat 2010-02-17 17:37
  • Medlem
  • Täby
  • 2010-02-17 17:17

Visserligen handlar inte det här direkt om appen men jag tyckte den passade bättre under Program & Spel iaf.
/Admin

Ok, jag visste inte var jag skulle lägga det:)

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2010-02-17 17:31

Nja, vet inte om jag håller med.

Appen är gratis, så varför ska du se ett demo när du kan testa programmet skarpt? Demot kollar man på datorn.

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2010-02-17 17:31
Ursprungligen av BlackSmp:

Fick detta tips av en kompis som fick erbjudande om att köpa Nordnets nya iPhone app men när man ska se demot så... se själva:)

Köpa appen? Den är ju gratis.

Såg vad de missat men du får väl kolla demon på datorn det gjorde jag häromveckan.

Har använt appen ett par gånger (bl.a köpt några appleaktier igen) och tycker att den är väldigt smidig.:)

Jaja - jag erkänner att jag inte läste ordentligt och inte såg att den var gratis men samtidigt så antar jag att du behöver ett konto för att köra appen?

Och det är klart att jag kan kolla demot på datorn men det förtar inte att jag tycker att det finns ett mått av ironi att de visar ett demo i ett format som inte går att köra på den plattform som appen är avsedd för.

Senast redigerat 2010-02-17 20:23
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-02-17 19:53

Jag håller med - det visar det klassiska många smarta, goda företag gör :man kollar inte sin produkt/tjänst hela vägen. Ett pinsamt hafsverk - det enkla matematik vi kunder gör är: varför skall jag anförtro mitt sparande åt en spelare som inte ens fattar det mest fundamentala i iPhone-kulturens affärsmodell...

Man kan bara gratulera projektledaren - han har lyckats föra de med mandat att bestämma bakom ljuset. Varför? Jo, för de har aldrig någonsin köpt sålt på en iPhone...

1
Bevaka tråden