Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur får jag iphonen att synka med en ny dator utan att tappa mina apps?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Japp exakt som rubriken lyder, min hdd har pajjat och just nu kör jag OSX från en externdisk tills jag antingen byter disk eller köper en ny mac. Problemet uppstod när jag skulle synka iphonen idag och den bara verkar vilja radera allt på telefonen. Musik, bilder osv är inga problem de har jag sparat på andra ställen men appsen finns enbart i telefonen då dom är köpte vi appstore i iphone. Men nu vill iTunes radera dom också men det vill inte jag!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-03-03 19:40

Programmen kan du alltid ladda ner igen bara. Eftersom allt är kopplat till ditt iTunes-konto, finns det registrerat vad du redan betalat för.

How to redownload purchased apps from the App Store

Tackar ödmjukast, nästan alla program syncade över ändå trots att det stod att de inte skulle göra det. Tappade Trivial Pursuit och några till som jag laddade ner gratis under julveckorna då det var något gratis app eller låt varje dag. Lite surt för det verkar jag måsta betala för nu

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-03-04 09:27
Ursprungligen av jonmannen:

Tackar ödmjukast, nästan alla program syncade över ändå trots att det stod att de inte skulle göra det. Tappade Trivial Pursuit och några till som jag laddade ner gratis under julveckorna då det var något gratis app eller låt varje dag. Lite surt för det verkar jag måsta betala för nu

Jag tror nog du kan ladda ner det gratis igen, du borde vara registrerad för det programmet också.... Men enda sättet att kolla är att "köpa" det igen. Då säger den att du redan har köpt det, och du kan ladda ner det igen. Eller så får du betala.... så testa med ett billigt program, eller TP om du nu kan tänka dej att betala för det, om du nu inte skulle få det gratis...

• Oregistrerad
  • 2010-03-07 02:01

tja, det finns en guide som hjälper en att synka sin iPhone mellan 2 datorer.

Synca din iPhone med flera datorer (Guide) |

Den hjälpte mig väldigt mycket

1
Bevaka tråden