Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify till iPod Touch

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-06-16 17:36

Vad tror ni (vet ni?) finns det / kommer det att komma en Spotify-applikation till iPod Touch / iPhone ?

I väntan

I väntan på en spotify-app, testa airfoil och appen för att bli streamad till. Då kan du köra spotify på din dator och streamad ljudet till din iPod. Funkar bra när man är ute i trädgården:)

Väcker den här tråden för att se om det kommit någonting, men till skillnad från Emils förslag så vill jag kunna koppla upp min iPod Touch via WiFi och sedan lyssna direkt utan en Mac.

Jag är inte så inne på detta med apps på iPod och sånt, så info mottages med glädje.

LCR

Hej!

Vad som krävs är att man betalar för Spotify.

Jag kör Spotify på min iPod Touch (2:ra gen) utan några som helst problem. När den är uppkopplad mot ett WiFi-nät, så kan man lyssna på vad som helst, och kryssa i spellistor för off-line spelning (då kan man lyssna på dem även utan nätverk). Spotify kräver att få koppla upp sig var 30:de dag, för att se att man fortfarande är betalande kund, och annars slutar det fungera, men fortsätter igen så fort man kopplar upp sig igen.

::dama

Det går alltså inte med gratisversionen alls (ignorera off-line) ?

Förstår jag rätt att man inte behöver betala mer än för en månad ? Ungifär som kontantkort på mobiltelefonen ?

LCR

Ursprungligen av LCR:

Det går alltså inte med gratisversionen alls (ignorera off-line) ?

Förstår jag rätt att man inte behöver betala mer än för en månad ? Ungifär som kontantkort på mobiltelefonen ?

LCR

Du måste ha Spotify Premium.
Om du inte vill använda Spotify mer än en månad så har du rätt i det du säger.

Gratisversionen funkar riktigt bra, jag tycker också att de verkar ha skurit ner på reklamen den senaste tiden. Spotify i iPoden skulle ara grymt.

1
Bevaka tråden