Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag antar, som novis, att det betyder att om man har en app som man vill köra i bakgrunden som inte utnyttjar någon av dessa sju API:er så fungerar det inte?
Jag antar, som novis, att det betyder att om man har en app som man vill köra i bakgrunden som inte utnyttjar någon av dessa sju API:er så fungerar det inte?
Näe, det är väl så det fungerar. Det är sju bakgrundsfunktioner som Apple tillåter (varav vi hittills inte fått veta alla) och det är allt. Förhoppningsvis täcker API:erna in alla viktiga funktioner.
Näe, det är väl så det fungerar. Det är sju bakgrundsfunktioner som Apple tillåter (varav vi hittills inte fått veta alla) och det är allt. Förhoppningsvis täcker API:erna in alla viktiga funktioner.
Exakt. Programmen måste anpassas för detta. Det är priset att betala för att inte offra prestanda och batteritid. Vilket jag tror är helt klart är ett bra val.
Ja, det var ingen vidare kvalitet på den, men likförbannat va det bättre än en liveblog. Nåväl, får hålla tillgodo. Nyheterna är tillfredställande iaf.