- BlackSmp
- Medlem ●
- Luleå
Det enda jag saknade blev widgets på startskärmen/låsskärmen. I övrigt var allt ganska perfekt.
En bra sammanfattning som jag håller med om. Möjligen så hade jag gärna sett förbättringar på notifieringarna men det kan vara så att jag missade någonting där
Sedan så:)
En bra sammanfattning som jag håller med om. Möjligen så hade jag gärna sett förbättringar på notifieringarna men det kan vara så att jag missade någonting där
Sedan så:)
Ja, du missade att det kommer komma lokala push som ej går via Apples servrar.
Ja, du missade att det kommer komma lokala push som ej går via Apples servrar.
Jo, det såg jag men jag var mer ute efter en förbättring i själva pushbeteendet där jag skulle kunna se en lista på vilka notifieringar som har kommit och inte bara den senaste
Köpte en begagnad 3G idag runt halv sex idag... gottade ner mig framför livefeed för att se vilka uppdateringar 3G skulle få och jag är mer än nöjd. Multitasking intresserar mig inte något speciellt och förutom kameraförbättringarna fick ju 3G allting eller?
Köpte en begagnad 3G idag runt halv sex idag... gottade ner mig framför livefeed för att se vilka uppdateringar 3G skulle få och jag är mer än nöjd. Multitasking intresserar mig inte något speciellt och förutom kameraförbättringarna fick ju 3G allting eller?
Ja det verkar som om det. Himla skönt att du inte blev missnöjd!
Ja det verkar som om det. Himla skönt att du inte blev missnöjd!
mm (:
Persistent Wi-Fi
Birthday calender
Create playlists
Sync IMAP notes
5x digital zoom
Spell check
Tap to focus video
CalDAV invitations
Bluetoogh keyboards
Places in Photos
iPod Out
Search SMS/MMS message
Wake on Wireless
File & delete Mail search results
Web search suggestions
Change image size in Mail messages
Upload workouts to Nike+
Larger fonts for Mail, SMS och alerts
Gift apps
m.m.
Brr
Men nu slog det mig vad jag saknar.. bättre bluetoothprofiler för headseten... Där ligger Apple efter (men det spelar inte så stor roll)
Hoppas också att det blir bättre stöd för fjärrstyrning på headseten via bluetooth. Kanske en av "de hundra" om vi har tur.
Q: Why have you veered away from widgets on the iPad?
A: We just shipped it on Saturday. And then we rested on Sunday.
Q: So widgets are possible?
A: Everything is possible.
Ska bli intressant att se videon sen, så man får lite mer sammanhängande allting
Nu dubbelpostar jag, men det är här, Apple - QuickTime - April 2010 Apple Special Event
Nån som vet om det kommer att bli stöd för Adresbook Server?
Hur tänkte du? För jag kommer åt företagets adressbok, utan att jag har den lokalt. Jag kan söka på alla våra 1500 anställda utan att de ligger i telefonen. (Via Exchange)
//Stefan
Hur tänkte du? För jag kommer åt företagets adressbok, utan att jag har den lokalt. Jag kan söka på alla våra 1500 anställda utan att de ligger i telefonen. (Via Exchange)
//Stefan
Kör du då AdressBook Server på Mac OS X Server, eller nån Microsoft Exchange sak?
Q: How do you close applications when multitasking? A: (Scott) You don't have to. The user just uses things and doesn't ever have to worry about it. (Steve) It's like we said on the iPad, if you see a stylus, they blew it. In multitasking, if you see a task manager... they blew it. Users shouldn't ever have to think about it.
Låter.....ja, perfekt?
Undrar hur Quick Look kommer att fungera.
Gissar på att "Anteckningar" kan synkas med iMAP kontot, typ Gmail, funkar väl bara med MobileMe idag?
Det där med att videon brukar komma upp runt 12-snåret har väl itne riktigt stämt sista gångerna.. Brukar snarare va framåt 1-2-tiden. men jag vill seee nuuuu!!