Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ändra uppgifter i itunes via iphone

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Av någon anledning har min security code (den tre siffriga koden på baksidan av kortet) försvunnit från mina uppgifter i iStore så att jag inte kan ladda hem apps. Sen när jag ska fylla i uppgifterna igen vill istore att jag ska skriva in mina inloggningsuppgifter igen, men det finns ingen ruta för det. Verkar helskumt. Dessutom är jag redan inloggad sen innan. Det finns även en "räkning" som inte är betald av någon anledning?

är det någon annan som har samma problem?

Senast redigerat 2010-04-09 20:07

Jag sitter med samma problem! Även en kompis till mig har samma problem, kan varken ändra det i iTunes eller i iPhonen.. verkar konstigt?

Jag har löst det nu! I mitt fall handlade om att jag inte hade verifierat mitt kort, tydligen någon ny säkerhetsgrej från Swedbank som man måste godkänna.

läs mer här: Shopping på nätet kräver rätt säkerhetslösning

Dåligt med feeback, står egentligen bara att man ska logga in, och felet ligger hos banken som egentligen är en miss från min sida. Aja oavsett så fungerar mitt konto igen efter att jag har verifierat visakortet.

Ursprungligen av jokarlsson:

Jag har löst det nu! I mitt fall handlade om att jag inte hade verifierat mitt kort, tydligen någon ny säkerhetsgrej från Swedbank som man måste godkänna.

läs mer här: Shopping på nätet kräver rätt säkerhetslösning

Dåligt med feeback, står egentligen bara att man ska logga in, och felet ligger hos banken som egentligen är en miss från min sida. Aja oavsett så fungerar mitt konto igen efter att jag har verifierat visakortet.

Tack för lösning.

Tack för tipset!

1
Bevaka tråden