Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag köper ju nya Iphone i sommar och ska sälja min 3G till vän för halva marknadspriset (kompispris). Jag har kollat runt på nätet men blir inte klokare för det.
3G'an är i toppskick.
Nu tänkte du kanske ge den till en polare som kan betala för sig, men annars är det ju roligare att ge den till småsyskon, eller till och med föräldragenerationen som annars kanske inte skulle komma över en.
Den uppenbara lyckan (hos småsyskon), eller den något fördröjda, barnsligt förtjusta "a-ha"-upplevelsen hos föräldrar som inte trodde den var något för dem är väl värt de 1500 kronorna...
en Volvo 850 är gamla, gamla, gamla, gamla, gamla, gamla modellen men nog faan är den värd mer för det. Värde sätts ju BARA av den som är köpare, ingen annan.
en Volvo 850 är gamla, gamla, gamla, gamla, gamla, gamla modellen men nog faan är den värd mer för det. Värde sätts ju BARA av den som är köpare, ingen annan.
Exakt. På det sättet tycker jag att Tradera är en ganska bra värdemätare, även om jag tycker det är konstigt att folk är villiga att betala mer för en Magic Mouse på Tradera än på apple.se.
Exakt. På det sättet tycker jag att Tradera är en ganska bra värdemätare, även om jag tycker det är konstigt att folk är villiga att betala mer för en Magic Mouse på Tradera än på apple.se.
Medianpriset på en 3G ligger ju på blocket också kring 3k där dom billigaste 8G modellerna ligger runt 1700-2000.
Fö. så ligger HTC Hero på runt 3k också, en modell som inte heller är den nyaste ( har väl kommit en 3-4 stycken efter Hero). Så det är inte bara Apple som har "höga" priser!
Medianpriset på en 3G ligger ju på blocket också kring 3k där dom billigaste 8G modellerna ligger runt 1700-2000.
Fö. så ligger HTC Hero på runt 3k också, en modell som inte heller är den nyaste ( har väl kommit en 3-4 stycken efter Hero). Så det är inte bara Apple som har "höga" priser!