Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med att synkronisera kalender från Outlook med iPhone 3GS

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har skapat en kalender i outlook och lagt in lite grejer jag ska göra. Sedan går jag in i itunes och ska synkronisera. Där kryssar jag i och väljer outlook. Men i listan med kalender finns endast två kalendrar. En som heter Kalender och en helt utan namn. Men den jag har i outlook finns inte med i listan. Har testat att synka båda kalendrarna som står med men det kmr inte upp någonting i min iphone. Nån som vet vad detta kan bero på? Kollade på microsofts hemsida där det stod hur man skulle göra och har gjort exakt så men problemet är alltså att den kalender jag vill använda inte finns att välja. Tacksam för hjälp!

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2010-12-08 11:18

Hur synkar jag anteckningar mellan outlook 2011 och iphone 3GS:tveksam:http://www.99.se/images/smilies/tveksam.png

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-12-08 15:16

Kan du inte lägga in ditt outlookkonto i mobilen så det pratar automatiskt med varandra? Du borde ju kunna koppla ihop mail och kalender (om det är båda annars den ena) genom att skapa kontot med de uppgifter du har i iPhonen och på datorn. Så har jag och det fungerar alldeles utmärkt.

1
Bevaka tråden