Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag heter Karim och tillsammans med två andra herrar har vi gjort en webbenkät där vi vill ta reda på hur ni använder era applikationer. Resultaten från enkäten kommer att användas i vårt examensarbete inom marknadsföring som görs på Mälardalens högskola i Västerås.
Vi skulle vara oerhört tacksamma om ni kunde svara på vår enkät som tar ca 5 minuter att göra. Här är länken till enkäten:
Varje svar bidrar ett av våra huvudmål är ju att göra en generell bedömning över hur människor använder sina applikationer. Det svåraste är att få en stor andel att svara.
Klar, känns dock som ni borde tänka på urvalet. Tror att de flesta här på sidan kommer att klicka i App store istället för exempelvis Android market då man använder iPhone. Kanske inte är alltför representativt.
Klar, känns dock som ni borde tänka på urvalet. Tror att de flesta här på sidan kommer att klicka i App store istället för exempelvis Android market då man använder iPhone. Kanske inte är alltför representativt.
Men i ärlighetens namn tackar jag alla som svarat/svarar på enkäten vi låg lite risigt till när vår egen skola (mdh) inte tillät oss att mejla massutskick till skolans elever så vår plan A sprack direkt.
Är det någon här som kan rekommendera något forum med många kvinnliga läsare? vi behöver lite mer svar från det kvinnliga könet.
Imorn ska vi skicka in slutversionen av uppsatsen. Vi har de senaste veckorna arbetat med resultatet från enkäten och därför har jag varit lite frånvarande. Så fort vi har blivit bedömda på arbetet så kommer jag och min grupp bestämma hur vi ska presentera resultatet här på forumet. : )
Hur ser ni på bias att ni valt målgrupper som är så pass "tekniktöntiga" att dr hänger på internetforum för teknik? Kan vi ha en större benägenhet att använda fler apps än normalpopulationen?