- JohanK
- Medlem ●
- Malmö
Vill även säga det som jag sagt till Johan innan, att någon dag kan vi ta en bowling kväll och sen dra till puben efteråt hade inte det varit coolt =), men då ska det absolut vara en helg.
I Landskrona har vi en fin bowling hall och en resturang i samma lokal, dock får man räkna själv poängen och de dagar de har öppet på kvällarna är det bara till 23.00 men annars skit bra ställe
Fast möjligheten att dra vidare till ett till ställe där efter finns ju, tror nog de andra ställena är bra här med så
För mig räcker det med cider och øl, men vill andra bowla kan ju jag och min flaska hänga runt
Finns bowlinghall nära (<2 km) Zorbas as well
Men nog dyker jag upp - har jag något bättre att göra? Plugga.... hmmm.... njaee....
Anmäler mig, förstagångsbesökare. Kommer i min röda reklamjacka (med svart äpple på ryggen) som jag fick av en återförsäljare runt 1990.
Bowlar inte, all sport är mig helt främmande......:D
Skrevs ursprungligen av JohanK
Macpub i Malmö!
När: Torsdag 15/5 kl 19.00
Plats: Zorbas uteservering om det är bra väder, annars får vi väl sitta inne helt enkelt..
Glimrande - frun skall på firmafest på kvällen, så nu har jag något att göra
Jag kör bil från Lund, intresserade kontakta mig får skjuts.
mvh /Micke
Skrevs ursprungligen av Mattias L
Hittat, Bergsgatan 6. Stämmer detta??
Svar: Ja!
Håll en stol!
Skrevs ursprungligen av Mac Bettan
Håll en stol!
Skall jag hålla en åt Mia också?
Skrevs ursprungligen av scooterbabe
Skall jag hålla en åt Mia också?
En halv iaf, i värsta fall (bästa?) får hon sitta i mitt knä.
Snyggt redigerat ohennig! Fast det bör man ju kunna förvänta sig. I o f sig hade du ju en del bra material att utgå från... vem kan ha hållit i kameran... hrrmm
Kul med det extrema html-nörderiet precis på slutet
Skrevs ursprungligen av scooterbabe
Snyggt redigerat ohennig! Fast det bör man ju kunna förvänta sig. I o f sig hade du ju en del bra material att utgå från... vem kan ha hållit i kameran... hrrmm
Kul med det extrema html-nörderiet precis på slutet
Trevlig, speciellt vid monteringen
Finns den inte i ljusare färg? Skit mörkt iaf på min skärm.
Skrevs ursprungligen av Ekelund
Trevlig, speciellt vid monteringen
Finns den inte i ljusare färg? Skit mörkt iaf på min skärm.
Jag kan ju se om det inte går att justera färgerna. La inte så mycket tid på klippningen igår, och det mesta gick åt att få tidsmarkeringarna att stämma i den uppspeedade delen.
Skrevs ursprungligen av JohanK
hallå, var är bilderna från kvällen??
I min kamera! (och telefon)