Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nordea iPhone applikation.

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-05-27 15:46

Nu har även Nordea släppt en iPhone App. Jag har ej hunnit testa den än.
Nordea Sverige for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-05-27 18:28

Hmm,

Var den kanske den som sänkte deras Internetbank…!?

Överbelastning då alla Nordeakunder med iPhone laddade ner appen och började köra…

En tanke,

- Torkel

Funkar finifini! Bra gränssnitt, iofs inget att jmf med men känns anpassad för iphone och rapp i navigering, rekommenderas för Nordeakunder således!

Testad och raderad. Det är samma banktjänst som mobil.nordea.se kompletterat med lite larv som valutaräknare mm. Tillför inget av värde tycker jag.

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2010-05-28 08:26

mobil.nordea.se är väl en WAP-sida? Fungerar iaf inte i safari på iphone för mig.

Men nordea har säkert sett det här som "wow, vi kan kränga dyra lån via iphone också" om de gjort som de brukar. Ska testa nu iaf.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-05-28 08:39
Ursprungligen av jonasn:

mobil.nordea.se är väl en WAP-sida? Fungerar iaf inte i safari på iphone för mig.

Men nordea har säkert sett det här som "wow, vi kan kränga dyra lån via iphone också" om de gjort som de brukar. Ska testa nu iaf.

mobil.nordea.se är en mobilanpassad sida och fungerar utmärkt på iPhone.

Senast redigerat 2010-05-28 09:53
  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-05-28 09:37

Jag tycker att Nordea-appen är bra.

Jag håller med Niklas99 om att den inte är revolutionerande - precis som Apple själva är jag en smula skeptisk till app:ar som mest är en webbsida. MEN..

Jag jämför den med Swedbanks app, som kom ut först, men verkligen inte kunde göra annat än kolla saldo. Nordeas app är kompetent, snygg och rolig. Den rekommenderas.

1
Bevaka tråden