Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kolla vad min Iphone 3GS är låst till

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2010-05-17 00:10

Har en iphone 3GS som jag köpte för ett tag sedan nu lyckades jag uppdatera den till 3.1.3 och jag har Tele2 kort som inte fungerar i telefonen eftersom det uppdaterades med det nya basebandet.

Så det jag undrar är finns det något sätt att se vad telefonen är låst till utan att gå in i den för just nu är den låst på "itunes" logon och emergancy call så jag kommer inte in i den alls... Finns det något sätt att se det med något program etc?

• Medlem
  • International user
  • 2010-05-17 07:56

Nej, men har du tur kan du söka på modellnumret och få reda på vilket land.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-05-17 08:21

för oss som inte är medlemmar, kan du posta ett urdrag eller bifoga någon fil så man slipper registrera sig på en massa forum?

Tack på förhand!

• Medlem
  • International user
  • 2010-05-18 07:40
Ursprungligen av xilverswe:

för oss som inte är medlemmar, kan du posta ett urdrag eller bifoga någon fil så man slipper registrera sig på en massa forum?

Tack på förhand!

De finns på Apples hemsida också.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-05-18 08:56

Utdraget är för stort för att posta. Du får regga dig

Ge mig ditt IMEI-nr och jag tar reda på garantitiden, vilken karriär den är köpt hos, och allt jag kan.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-05-31 21:08

Hehe visst. TS skall hålla sitt IMEI för sig själv

Vad kan man göra med någons IMEI-nr? Har konto på apples "GSX" system, och kan där se mycket. PM om du inte känner dig trygg med att posta här.

1
Bevaka tråden