Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ringsignaler på Iphone

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ni får ursäkta att jag gör en ny tråd. Men jag får verkligen inte rätt på detta här..

Jag har prövat att göra om filen till m4r , och lagt in den i itunes - ringsignaler - synka iphone, och nej då finns den inte på iphone.

har även försökt med garageband, men det blir inte heller bra.

Hur lägger man in en låt som ringsignal då är min fråga. Låten är 4.30

/nille

Ringsignaler på Iphone

jag kanske må vara råkass, men jag följde everlast exempel, och ja dom lägger sig i ringsignaler i mitt itunes bibliotek, men i min iphone finns dom bannemej inte...

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2010-06-03 22:39
Ursprungligen av Nilleboiii:

jag kanske må vara råkass, men jag följde everlast exempel, och ja dom lägger sig i ringsignaler i mitt itunes bibliotek, men i min iphone finns dom bannemej inte...

Har du markerat att de ska synkas till telefonen?
Är rignalen längre än 40 sekunder?

  • Medlem
  • 2010-06-03 22:44

Korsposta inte. Flyttar Inlägg från den här tråden hit.
Admin

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2010-06-04 07:46

Prova förresten audiko.net när du ska göra signalen. Då går det inte att göra fel.
Återstår sedan att lägga in filen i iTunes, och att markera att den ska finnas på din telefon också.

jag har samma problem, har lyckats skapa egna ringsignaler tidigare men nu verkar det inte fungera
Jag har gjort en signal som är 27 sekunder lång och som syns i iTunes under ringsignaler. Jag kan tom markera att den ska synkroniseras til iPhone men sen händer inget mer. Den kommer aldrig över till iPhonen.

Ringsignaler får bara vara strax över 30 sek långa.

1
Bevaka tråden