- Eva
- Medlem ●
- Sundsvall
Men - tänk så olika man kan uppfatta samma situation. Jag tyckte att det var jättespännande hela tiden och är så nöjd över det som presenterades.
Tråkigt att det var så trist för dig
Kul för mig att jag blev så glad
Men - tänk så olika man kan uppfatta samma situation. Jag tyckte att det var jättespännande hela tiden och är så nöjd över det som presenterades.
Tråkigt att det var så trist för dig
Kul för mig att jag blev så glad
Jag är också glad, sålt min 3Gs och ser fram emot iPhone 4, den vita såklart.
Allt det här tramset visste vi ju redan om mer eller mindre?! Var fan har innovativa Apple tagit vägen?
Bara för att de inte introducerar ngt fullständigt revolutionerande idag igen?
De släppte iPad nyssens.
Det är mkt på G just nu; iPhone 4, Mobile.me, iPad, AppStore, Nya MacPros kommer väl snart, bärbara ur ett stycke aluminium, 10timmars batterier, iAds, iOS4, iPhone 3GS, 27# iMacar, Time Machine, en ipod som pratar (shuffle) - stor som ett minimalt usbminne, AppleTV, Mac Mini och mängder annat.
Apple är förmodligen det mest innovativa företaget i historien, någonsin, alla kategorier.
Så tramset står du nog för själv.
Bara för att de inte introducerar ngt fullständigt revolutionerande idag igen?
De släppte iPad nyssens.
Det är mkt på G just nu; iPhone 4, Mobile.me, iPad, AppStore, Nya MacPros kommer väl snart, bärbara ur ett stycke aluminium, 10timmars batterier, iAds, iOS4, iPhone 3GS, 27# iMacar, Time Machine, en ipod som pratar (shuffle) - stor som ett minimalt usbminne, AppleTV, Mac Mini och mängder annat.
Apple är förmodligen det mest innovativa företaget i historien, någonsin, alla kategorier.
Så tramset står du nog för själv.
Sannolikt så tänkte han på vad som presenterades under keynoten, inte vad Apple har i sitt sortiment.
När dom blåste upp videosamtal som nåt stort o revolutionerade, ja det blevett antiklimax. Förtjänade på sin höjd ett omnämnande i förbifarten.
Och telefonen i sig hade man ju sett innan
När dom blåste upp videosamtal som nåt stort o revolutionerade, ja det blevett antiklimax. Förtjänade på sin höjd ett omnämnande i förbifarten.
Och telefonen i sig hade man ju sett innan
Lägg där till att videosamtal kräver att båda parter använder den nya iPhone-modellen samt har tillgång till WiFi... känns inte så hett.
Å, vad jag vill ha den! Supersnygg och perfekt med FaceTime. Jag har ett barnbarn som bor i Stockholm och då "måste" jag ha det. Har längtat efter videosamtal till iPhone länge nu. Och så kommer den hit redan i juli, det var en positiv överraskning!
Å, vad jag vill ha den! Supersnygg och perfekt med FaceTime. Jag har ett barnbarn som bor i Stockholm och då "måste" jag ha det. Har längtat efter videosamtal till iPhone länge nu. Och så kommer den hit redan i juli, det var en positiv överraskning!
Redan och redan, 3GS lanserades faktiskt också i Juli.
Alla måste då köpa ny Iphone
Skärmens glas ska visst vara 30ggr hårdare än plast. Detta betyder dock ingenting så länge man inte sett om den klarar ett fall i marken utan att skärmen krossas.
Häromdagen publicerades ett test i tidningen där just iPhone fanns med (3GS tror jag). Den fick högsta betyg på allt utom en sak - skärmen blev obrukbar efter ett fall i marken eftersom den krossades.
Med glas på både fram och baksida kanske man ska oroa sig över att en dag gå hem med enbart metallramen i handen utan något i den...
Skärmens glas ska visst vara 30ggr hårdare än plast. Detta betyder dock ingenting så länge man inte sett om den klarar ett fall i marken utan att skärmen krossas.
Häromdagen publicerades ett test i tidningen där just iPhone fanns med (3GS tror jag). Den fick högsta betyg på allt utom en sak - skärmen blev obrukbar efter ett fall i marken eftersom den krossades.
Med glas på både fram och baksida kanske man ska oroa sig över att en dag gå hem med enbart metallramen i handen utan något i den...
Jo, det är akilleshälen
Sen undrar man hur det går med att köra videosamtal via Skype t:ex? Koppla upp sig till en iChat-användare som använder datorn?
Jo, jag hoppas att de inte begränsar tillgången till kameran på framsidan för tredjepartsutvecklare.
Någon som vet när det är tillgängligt ?
(orkar inte läsa igenom allt)
iOS 4 släpps 21 juni.
Finns nog inte på världskartan att mobiloperatörerna skulle göra ett undantag för just en mobilmodell, att kunna binda om i förtid.
Vill ju ha nya iphone def men inget måste får se ifall det blir möjligt att uppradera den man har idag via mobiloperatören annars får man se vad som finns ute om 2år
Fick inte Gizmodo nån första titt?
heh tror inte dom fick pressleg ens...
Förstår inte allt ståhej om videosamtal (som dessutom är begränsat till Wifi, hej jailbreak!) som funnits i Sverige sedan mobiloperatören 3:s intåg. Känns sådär lagom nyskapande.
Men visst, för amerikanarna är det väl stort. Det tog väl bara en sisådär 5 år för dom att få till MMS.
Ok, nu blev jag sugen på riktigt. Skärmen verkar som den stora uppgraderingen.
Playing around with the iPhone 4. Unbelievable screen. I am i... on Twitpic