Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Känns som ett omöjligt val :). Man kommer säkert se smuts enklare runt kanter och ex hemknapp på vit, men å andra sidan syns fingeravtryck säkert mer på svart dock enkla att putsa
Många röster på vit. Svart ser ju lite bredare ut om kanterna på sidan med.... svårt val! Samlas det skit mellan metalkanten och glaset kommer det antagligen synas mer på vit.
Kan bli så att man får vänta tills man kan kolla på dem i affär.
Eller de första rapporterna kommer från usa när den är släppt
Vore helt perfekt om så många som möjligt köpte en vit så att jag kan känna mig garanterad en svart när jag knallar in i butiken den där dagen i juli...
Jag får ångest över detta så har bestämt mig att köpa en av var.
Får förklara för frugan att det är p.ga. psykiska besvär och för att förhindra en framtida sjukskrivning med flera års rehabilitering..
Vit kommer min nya iPhone bli, det känns bäst på något sätt. Jag har varit nöjd med att valt en vit 3G för snart 2 år sedan och kommer fortsätta på detta vinnande koncept.
Jag gillar min vita - snygga 3Gs. Detta eftersom framsidan är svart, även på den vita 3Gs-modellen.Men satan i gatan att jag köper en tvålkopp. Nej, svart får det bli. Men den hade gärna fått vara vit på baksidan