Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Köp en EyeTv så kan du se fotbollen i din iPhone. Lite dyr för bara fotbollen, men då har du även tv i din mobil fortsättningsvis också. Tror jag såg en på blocket beg härom dagen.
Köp en EyeTv så kan du se fotbollen i din iPhone. Lite dyr för bara fotbollen, men då har du även tv i din mobil fortsättningsvis också. Tror jag såg en på blocket beg härom dagen.
men då måste jag ha datorn igång för att se på tv i iphonen. ska jag titta på TV i iphonen så är jag oftast "på språng" vilket betyder att datorn ligger i portföljen bredvid mig.
men då måste jag ha datorn igång för att se på tv i iphonen. ska jag titta på TV i iphonen så är jag oftast "på språng" vilket betyder att datorn ligger i portföljen bredvid mig.
Ja, det kräver ju en dator som står på hemma med tv-stickan i. Då kan du lika gärna ha med dig stickan och se på datorn. En liten boll på iPhonen syns inte lika bra som på datorn.