Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Apple Store är nere just nu. Jag har kollat både svenska och amerikanska.
Söndagsstängningarna brukar traditionellt sett inte betyda några större uppdateringar (ibland inte ens några uppdateringar alls, utan antagligen förberedelser för kommande saker).
Borträknat MacBook Pro håller jag med. Mac Pro har inte uppdaterats på riktigt sedan mars 2009 om jag minns rätt. Det är en väldigt lång tid. Men såhär på en söndag brukar de som sagt aldrig släppa något nytt. Det kan mycket väl hända något en tisdag någon vecka framöver däremot.
Can I use my iPhone outside my home country?
Yes. iPhone is enabled to work on carrier networks using GSM around the world. Because the iPhone sold by the Apple Online Store is SIM-free, you can purchase a SIM or micro-SIM card and service from a local carrier at your destination. Or check with your home carrier regarding international roaming charges.
Ja de väljer en annan väg än vad jag trodde från början med MacMini. Vi får se om det är ett lyckat drag att låta den va så dyr.
En start på 4999kr hade kunnat vara en annan väg.
Skulle precis till att köpa en iMac och så var storen stängd. Finns det en rimlig chans att de uppdaterar iMacen? Nån som kommer ihåg när det uppdaterades senast?