- everlast
- Medlem ●
- Lidköping
Råkade välja stadard delivery.
Men om det är samma pris för båda som jag också såg nu så borde det vara samma typ av frakt.
hur tjänar Borderlinx pengar på oss?
300 kr för frakt o allt....inga fler dolda avgifter som kommer till sen?
Råkade välja stadard delivery.
Men om det är samma pris för båda som jag också såg nu så borde det vara samma typ av frakt.
hur tjänar Borderlinx pengar på oss?
300 kr för frakt o allt....inga fler dolda avgifter som kommer till sen?
Detta undrar jag med, inga andra avgifter som tillkommer?
//E
Nu har jag registrerat mig på Borderlinx. Vilken smart affärsidé! Jag har en iPhone 32g i kassan på Appstore UK men tvekar lite på köpknappen. Hade tänkt mig en vit. Drygt 7000 verkar det bli, och på deras hemsida står att man nog kan köpa billigare om man binder sig. Undrar hur mycket det gör? En låst 3Gs 32a kostar ju 6000 här nu. Och då menar såklart binder sig i Sverige.
Varför är olåsta så heta förresten, man måste ju ändå ha en operatör?
För mig handlar det om att jag reser mycket och vill kunna byta sim och vara helt fri.
Fick min Order Confirmation precis också:)
Fick nu lite info från en kille på ett belgiskt appleforum. Han beställde för ett tag sedan en iPad från applestore us, med sin Borderlinx adress i usa. Och den ordern gick igenom av apple...
Han påstår att apple ej stryker ordrar från Borderlinx. Om man ej anlitat Borderlinx direkt, och låtit dom göra hela ordern åt en.
Så det finns goda chanser gott folk, att vi snart har vara nya iPhones här !
Bara att hålla tummarna nu, och se vad som händer...
//E
Nu har jag registrerat mig på Borderlinx. Vilken smart affärsidé! Jag har en iPhone 32g i kassan på Appstore UK men tvekar lite på köpknappen. Hade tänkt mig en vit. Drygt 7000 verkar det bli, och på deras hemsida står att man nog kan köpa billigare om man binder sig. Undrar hur mycket det gör? En låst 3Gs 32a kostar ju 6000 här nu. Och då menar såklart binder sig i Sverige.
Varför är olåsta så heta förresten, man måste ju ändå ha en operatör?
Ingen som vet vad den kostar i Sverige.
För att man kan byta mellan operatörer (svenska som utländska) som man vill och även sälja den till vem som helst efteråt.
Inte någon som köpt iPad från england via denna borderlinx?
Inte någon som köpt iPad från england via denna borderlinx?
Jo, det är många och en del har fått sina ordrar nekade. Tror Apple kommer att göra allt för att neka folk utan för UK att handla med iPhone också.
borderlinx ipad - Sök på Google
http://farm5.static.flickr.com/4050/4468252538_f143c1e495.jpg
Jo, det är många och en del har fått sina ordrar nekade. Tror Apple kommer att göra allt för att neka folk utan för UK att handla med iPhone också.
Yep, fast de jag sett är för folk som beställt från US och inte UK.
Det e bara avvakta och se, jag har också beställt via borderlinx.
"Sök på Google"
Så tröttsamt...
Undrar ju om någon här på forumet har köpt iPad från england via borderlinx och kan dela med sig av erfarenheten.
Antagligen samma resultat att vänta gällande iPhone.
"Sök på Google"
Så tröttsamt...
Undrar ju om någon här på forumet har köpt iPad från england via borderlinx och kan dela med sig av erfarenheten.
Antagligen samma resultat att vänta gällande iPhone.
Vad är skillnaden på de resultat som dyker upp på google och de som möjligen svarar här?
Personer som personer.
"We are unabla to place your order" och sedan blev basketen tom. Verkar inte funka.
Kanske kan åka och hälsa på din tjejs syrra istället. Är hon olåst? (skojar bara, ta det lugnt o fint nu)
Pröva igen, jag försökte säkert 10 ggr innan det fungerade...
//E
Om Apple väljer att ej godkänna ordern, hur funkar det då?
Går pengarna automatiskt tillbaka in på mitt konto?
//E
Ja.
Tur man har kollegor i UK, avvaktar dock till den vita kommer.