Okej, låt gå för att Apple antagligen ska göra något iTunes-liknande för windows till Music Store, men det här är nog inte detta.
För det första är det ingen finish på användargränssnittet, vilket om något är Apples största talang och kännetecken!
För det andra:
7. Use "+" button to Add MP3 files to list
De som faktiskt har använt iTunes till macen vet att + knappen skapar nya spellistor, och att återanvända delar av användargränssnittet på det här sättet är helt olikt Apple (bryter invanda funktioner).
Det är däremot väldigt likt sådana hopkok av många kockar som WinAmp, eller varför inte xTunes (namnet förklarar vad det handlar om...)
Mina damer och herrar, detta är inte en Apple-produkt och därmed inte iTunes.
Sedan tror jag inte att alla de som älskar iTunes (jorå!) gör det för det borstade metall-gränssnittet utan kanske för hanteringen av ID3-taggar eller de smarta spellistorna??
Min gissning är att det klientprogram (iTunes?) som kommer att släppas när iTunes music store öppnar för windows kommer att vara enklare än mac-versionen, kanske med alla funktioner för en registrerad version eller krav på minimiköp av låtar i music store. Vi får se.