- Gäst
- Oregistrerad ●
Haha ja.. fick ett mail från Apple igår "how to get started with your iphone" haha de undrar nog varför jag inte reggat den
Då får vi se om idag är dagen då borderlinx behagar regga min ipohne på deras hemsida.. de har ju bara haft den i 3 dagar nu...
Mailade Borderlinx...
Jag hoppades vara först med att lägga ut bilder, men DHL missade att leverera min telefon igår. Har fått den nu på morgonen och har tagit några bilder. Lägger ut några bilder i tråden och länkar även till alla bilder i originalupplösning. Den sista bilden är en side-by-side jämförelse med en 3GS. Den nya skärmen rockar och ser ännu bättre ut i verkligheten.
http://www.flickr.com/photos/staffman/sets/72157624258134743/
Jag hoppades vara först med att lägga ut bilder, men DHL missade att leverera min telefon igår. Har fått den nu på morgonen. Lägger ut några bilder i tråden och länkar även till alla bilder i originalupplösning. Den sista bilden är en side-by-side jämförelse med en 3GS. Den nya skärmen rockar och ser ännu bättre ut i verkligheten.
Fint bildgalleri, tack för den!
Mitt paket kom till Borderlinx i torsdags 12:59, fortfarande inte ett ljud.
Rekommenderar inte folk att beställa via Blinx, de verkar oseriösa och håller på inget sätt vad de lovar.
Med tanke på att en individ ovan fick sitt paket damaged så..
Avboka era ordrar!
Mitt paket kom till Borderlinx i torsdags 12:59, fortfarande inte ett ljud.
Rekommenderar inte folk att beställa via Blinx, de verkar oseriösa och håller på inget sätt vad de lovar.
Med tanke på att en individ ovan fick sitt paket damaged så..
Avboka era ordrar!
Jag är inte bitter? Du måste väl varit medveten om vad du gav dig in på när du beställde? Om man inte överväger för och nackdelar innan man gör något så får man faktiskt skylla sig själv. Sen verkar du precis som en bunt andra här inte fattat att det var DHL och inte Borderlinx som krashat paketet. Det lär ju kunna hända även om du kommer kunna beställa från svenska Apple store och DHL hoppar på din iphone utanför din port.
Jag är inte bitter? Du måste väl varit medveten om vad du gav dig in på när du beställde? Om man inte överväger för och nackdelar innan man gör något så får man faktiskt skylla sig själv. Sen verkar du precis som en bunt andra här inte fattat att det var DHL och inte Borderlinx som krashat paketet. Det lär ju kunna hända även om du kommer kunna beställa från svenska Apple store och DHL hoppar på din iphone utanför din port.
Jag är bitter.
UPS i så fall, inte DHL som har hoppat på mitt packet.
Jag visste vad jag gav mig in på absolut, var orolig som fan för att Apple skulle dra en delete på min order, men då skulle pengarna komma tillbaka o det hade varit värt ett försök. Hade dock räknat med att Borderlinx skulle göra sitt jobb på utlovad tid.
Precis fått bekräftelse på mitt packet så bitterheten släpper väl sakta, men tycker fortfarande det är dåligt att det ska ta så lång tid att öppna brevlådan.
Jag är bitter.
UPS i så fall, inte DHL som har hoppat på mitt packet.
Jag visste vad jag gav mig in på absolut, var orolig som fan för att Apple skulle dra en delete på min order, men då skulle pengarna komma tillbaka o det hade varit värt ett försök. Hade dock räknat med att Borderlinx skulle göra sitt jobb på utlovad tid.
Precis fått bekräftelse på mitt packet så bitterheten släpper väl sakta, men tycker fortfarande det är dåligt att det ska ta så lång tid att öppna brevlådan.
Då så! Då är det ju på väg Tänk på oss som fortfarande inte fått en bekräftelse
Då så! Då är det ju på väg Tänk på oss som fortfarande inte fått en bekräftelse
Ja, jag gör det.
Du har all rätt att rasa på forumet enligt mig och dessutom ställa på de sävliga individerna på Blinx chat-support som inte kan svara på någonting.
Ja, jag gör det.
Du har all rätt att rasa på forumet enligt mig och dessutom ställa på de sävliga individerna på Blinx chat-support som inte kan svara på någonting.
Det är nu så att UPS är välkänd för att hoppa på paketen. Om inte paketet skramlar levereras den inte.
Att gå in med en sån beskyllning och uppmaning med att stoppa sina leveranser i en tråd där många redan har fått sina iPhone levererade genom BLinx är väl lite att ta i. Endast Sahlback har klagat på att han betalade till BLinx även om det stod att paketet var skadat. Verkar som det var felalarm eftersom han fick sin iPhone precis och allt verkar fungera.
Ta det lugnt. Ditt paket har inte försvunnit utan pga den höga lasten just nu har de kanske svårt att hinna med allt.
//Rob
Hade dock räknat med att Borderlinx skulle göra sitt jobb på utlovad tid.
Men snälla nån... jag tycker nog man får tillåta dem att ta några dagar på sig att hantera det hela. Bli så bitter bara för några dagars väntan? De har väl antagligen fått mer än en telefon att ta hand om.
Min syster behövde ju en hel vecka på sig för att få iväg min iPad...
Jag är bitter.
UPS i så fall, inte DHL som har hoppat på mitt packet.
Apple använder båda, det kanske borderlinx gör det. Men snacka om att märka ord.
men tycker fortfarande det är dåligt att det ska ta så lång tid att öppna brevlådan.
Tror du verkligen att det sitter en liten svenne i en skum källare á la svenska anonyma postboxar och tar emot paket från hela världen?
Så ser det inte ut som tycker jag iaf.. Gissar att dom får kanske 5000 paket dit varje dag.
Apple använder båda, det kanske borderlinx gör det. Men snacka om att märka ord.
Tror du verkligen att det sitter en liten svenne i en skum källare á la svenska anonyma postboxar och tar emot paket från hela världen?
Så ser det inte ut som tycker jag iaf.. Gissar att dom får kanske 5000 paket dit varje dag.
Ville bara klargöra att DHL inte ska få skulden för det som UPS gjorde.
För det var UPS som levererade.
Angående siffran 5000 paket så är det lika gripet ur luften som att jag säger 100 paket om dagen och att dom sitter och slöar.
Ville bara klargöra att DHL inte ska få skulden för det som UPS gjorde.
För det var UPS som levererade.
Angående siffran 5000 paket så är det lika gripet ur luften som att jag säger 100 paket om dagen och att dom sitter och slöar.
Absolut, ordet gissa har ju den innebörden att jag faktiskt inte vet. Baserat på deras lokaler så ser det i alla fall ut, vid en ren okulär fotografisk besiktning att dom tar emot en hel del paket.
Mitt paket kom till Borderlinx i torsdags 12:59, fortfarande inte ett ljud.
Rekommenderar inte folk att beställa via Blinx, de verkar oseriösa och håller på inget sätt vad de lovar.
Med tanke på att en individ ovan fick sitt paket damaged så..
Avboka era ordrar!
Tror inte riktigt Borderlinx räknade med att ordrarna skulle gå genom med tanke på Ipad-incidenten Så helt plötsligt stod det några 1000-iphones som skulle behandlas. Sedan kan jag hålla med om att det är dåligt att de inte slänger upp ett medd. på deras hemsida om problemet. Ja ja det är bara att vänta, de har fått mobilen och de jobbar ju på det med tanke på att andra på forumet fått sina mobiler.
Gott att se Sahlback!
Även jag fick för 10 minuter sedan ett mail från Borderlinx om att de var redo att skicka paketet:-)
Vi kan nog påstå att Borderlinx i grund och botten är ett bra företag men att vid toppar som dessa kan det bli en del fördröjningar och då är väl inte kundservicen 100%..
Happy times!
Min är också på väg!
Hur mycket fick ni betala från borderlinx OM min iphone skulle dyka upp där någon gång
Total charges GBP 28.59 SEK 332.65
Hur mycket fick ni betala från borderlinx OM min iphone skulle dyka upp där någon gång
597 kr för express fick jag betala.
Mitt paket väger tydligen 4.13 kg.
597 kr för express fick jag betala.
Mitt paket väger tydligen 4.13 kg.
Beror nog på detta..
https://www.borderlinx.com/m/pages/eu/faq/volumetric-weight
597 kr för express fick jag betala.
Mitt paket väger tydligen 4.13 kg.
Du kanske fick 10 iphones i ditt paket? Kanske därför det tog extra tid för dom att hitta det. Du beställde inte en dammsugare samtidigt?
Mitt paket som kom till Borderlinx i torsdags (med UPS) har nu precis dykt upp på webben. Betalat 340 kr.
För express?