Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur fungerar iTunes synk egentligen?

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2010-01-29 13:45

Vad jag förstår så uppdateras data åt båda hållen vid en synkning med iTunes (t.ex. nya foton eller ny musik i telefonen läggs till i datorn och vice versa). Går denna synkordning att ändra, så att t.ex. enbart telefonen uppdateras?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-07-10 01:33

men jesus christ hur korkat är de inte.....Jag har 2 datorer, nu har jag den ena på jobbet och vill ladda min iphone med musik som jag köpt från itunes, samt vill lägga över mina ljud filer som jag lirat in på mina barn i voice recorder till min imac. Men nu måste jag synka om min iphone och radera ljudfilerna från den. jesus jag har ju för fan köpt 2 datorer för svin dyra pengar samt en iphone.Att dom inte kan samverka går över mitt förstånd så de sjunger om de.
Hatar verkligen apple för detta.. samt hur värdelös är inte ljudkvaliten på de du köper för dyra pengar, samt att du måste pröjsa för att kunna titta på film i helskärmsläge.. hahahahhah fan inte sant. När man köpt en dator för ca 23 000, hahahahahah

Ursprungligen av xon:

samt hur värdelös är inte ljudkvaliten på de du köper för dyra pengar, samt att du måste pröjsa för att kunna titta på film i helskärmsläge.. hahahahhah fan inte sant. När man köpt en dator för ca 23 000, hahahahahah

Kan du utveckla? Hänger inte med på vad du säger här.

Jo, det gick, och jag kunde märkligt nog avauktorisera den andra, trots att den annars inte kan ansluta till iTunes Store längre. Tack för tipsen!

Ursprungligen av Ingemar Ragnemalm:

Jo, det gick

Bra, jag vågade inte svära på det. Men när jag flyttar till ny dator flyttar jag ju bara över allt från min manuella backup och jag kan inte minnas att det brukar bli något strul med iTunes. Skulle tro att alla inställningar följer med i iTunes-mappen.

Det som kändes fel i den här hanteringen var att när jag stoppade in iPoden i nya Macen så erbjöd den mig inget sätt att flytta dit, den bara föreslog att jag skulle uppgradera iPodens mjukvara och varnade om att hela innehållet skulle försvinna - men utan minsta åsikt om hur jag skulle göra rätt! Det hade ju varit trevligt om den hade föreslagit en lösning.

Bevaka tråden