Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer iPhone 4 till Sverige?

Tråden skapades och har fått 61 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av zappee:

Jag utvecklar...

17/7-09 släppte Telia priserna och förhandsbeställning för 3GS, telefonen släpptes 31 Juli.

Släpp sargen...

Skillnad: Iphone 4 sålde några hundra procent mer än vad Apple hade räknat med. Kan inte ens levereras till butiker i varken UK eller Frankrike, slut överallt.

Att tro på juli är fantasi.

Släpp sargen.
Ska påminna dig och alla andra förlorare som litar på juli-löftet.

Men kanske är en tjusning i att få en Iphone 4 när den är old news?

Ursprungligen av SvenAntenn:

Skillnad: Iphone 4 sålde några hundra procent mer än vad Apple hade räknat med. Kan inte ens levereras till butiker i varken UK eller Frankrike, slut överallt.

Att tro på juli är fantasi.

Släpp sargen.
Ska påminna dig och alla andra förlorare som litar på juli-löftet.

Men kanske är en tjusning i att få en Iphone 4 när den är old news?

beställer du den från england nu, så är det ju nästan 4 veckor tills du har den i hand. det vill säga augusti.

o kan vi sluta me att kalla folk förlorare bara för att de inte vill beställa från england?
det är lite sandlådenivå över att klanka ner på andra, bara för att de inte tycker som en själv.

alla vill kanske inte skicka mobilen till england om de får problem med den, speciellt inte nu när de har problem med antennen.

o ska man se det ur svensk synvinkel, så bidrar ju alla som beställer den till sverige från UK till att den blir försenad i sverige.

sen är ju frågan om old news, hehe, om den är old news i augusti, så äre ju lite märkligt. men skulle ju i o för sig vara rätt kul om den var det, o att det kom en uppdaterad version utan nå problem

och ska vi vara ärliga, hade apple tänkt så som du nu resonerar, så hade de ju inte släppt utanför USA förän den marknaden varit mättad.

  • Medlem
  • 2010-07-13 19:43
Ursprungligen av SvenAntenn:

Skillnad: Iphone 4 sålde några hundra procent mer än vad Apple hade räknat med. Kan inte ens levereras till butiker i varken UK eller Frankrike, slut överallt.

Jag kollade i butiker i Bordeaux igår och där fanns det iPhone 4. Dock såldes den inte olåst så det blev inget inköp

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-13 19:44
Ursprungligen av SvenAntenn:

Skillnad: Iphone 4 sålde några hundra procent mer än vad Apple hade räknat med. Kan inte ens levereras till butiker i varken UK eller Frankrike, slut överallt.

Att tro på juli är fantasi.

Släpp sargen.
Ska påminna dig och alla andra förlorare som litar på juli-löftet.

Men kanske är en tjusning i att få en Iphone 4 när den är old news?

Några hundra procent mer? Källa på det?

3GSn var också slut typ överallt, innebär inte att de inte kan starta bokning på andra ställe.

Jag bryr mig inte direkt om den är "old news" eftersom jag inte ska gå på Stureplan och vifta med den... Jag sa bara att tiden är inte ute än eftersom det var samma ska inför 3GS.

Ursprungligen av SvenAntenn:

Skillnad: Iphone 4 sålde några hundra procent mer än vad Apple hade räknat med. Kan inte ens levereras till butiker i varken UK eller Frankrike, slut överallt.

Att tro på juli är fantasi.

Släpp sargen.
Ska påminna dig och alla andra förlorare som litar på juli-löftet.

Men kanske är en tjusning i att få en Iphone 4 när den är old news?

Troll?

Ursprungligen av SvenAntenn;:

Finns inte en sportmössa att den kommer i Sverige i juli.. har polare i UK som är britter och bor där, de förväntas få sina i slutet av juli... Iphone4 är old news nu, längtar redan till nästa

Det är tre veckors leveranstid i UK, det betyder inte att den inte kommer till Sverige på utsatt tid. Jag antar att de fördelar sin produktionskapacitet efter en viss plan och det är det som gör att UK har tre veckors väntetid just nu eftersom linorna används för produktionen till andra vågens introduktion.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-07-09 17:43

Jag har en polare nu som skall till England i början av augusti hoppas den vita finns då! Så köper han med sig en sådan, för endast 7000 kronor, billigt och bra

Hans syster bor i London, så såfort den vita kommer så bokar jag den till henne, så får man hoppas på de bästa )

Ursprungligen av Esa:

Jag har en polare nu som skall till England i början av augusti hoppas den vita finns då! Så köper han med sig en sådan, för endast 7000 kronor, billigt och bra

Hans syster bor i London, så såfort den vita kommer så bokar jag den till henne, så får man hoppas på de bästa )

32GB hoppas jag du menar då så du inte blir lurad.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-07-09 18:16
Ursprungligen av keptang:

32GB hoppas jag du menar då så du inte blir lurad.

nej det är 32 GB såklart men jag är nervös att den vita är för försenad.. men om den kommer billigare i Sverige med Telenor tar jag den istället

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-07-09 22:05

Men vilket bra tips från telia "Vi tipsar därför dig att vara beredd på att köpa en iPhone 4 när den börjar säljas". Inget om vad som är bäst, förboka eller köa. 3Gs va ju inte bra att förboka, tog 2v längre! Vad tror ni man ska göra om de går ut med förhandsbokning, boka eller vänta och köa?

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-07-13 18:56

Onödigt inlägg "Ska påminna dig och alla andra förlorare som litar på juli-löftet", Förlorare??.

Apple har sagt Juli, de kanske vill ha lite nöjda kunder i Sverige med, tar UK ranson slut tror jag inte de tar Sveriges andel till dem ist. Bättre att hålla det de lovat!?!? För antal har de iaf inte lovat......

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-07-13 22:40

känns som kontot är skapat endast fördenna tråden, har typ 15 inlägg och alla handlar om att smutskasta ip4. Men ganska uderhållande när argumenten inte håller

Ursprungligen av Pascoe:

känns som kontot är skapat endast fördenna tråden, har typ 15 inlägg och alla handlar om att smutskasta ip4. Men ganska uderhållande när argumenten inte håller

Japp två veckor kvar till augusti, vi får väl se vem som får rätt.

Argumenten "inte" håller.
Hahahaha..

Vi får väl se vems argument som håller..
Alltid så här att diskutera med Apple-nördar.. precis som att diskutera med kristna.
"Gud är överallt, guds vägar är oförutsägbara.. "

Fast i erat fall är gud Jobs och inte ens när augusti kommer så lär ni väl fatta att ni är fetlurade.

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-07-16 12:18
Ursprungligen av SvenAntenn:

Japp två veckor kvar till augusti, vi får väl se vem som får rätt.

Argumenten "inte" håller.
Hahahaha..

Vi får väl se vems argument som håller..
Alltid så här att diskutera med Apple-nördar.. precis som att diskutera med kristna.
"Gud är överallt, guds vägar är oförutsägbara.. "

Fast i erat fall är gud Jobs och inte ens när augusti kommer så lär ni väl fatta att ni är fetlurade.

Hihihi :). Ja det får vi, jag kommer köpa en iPhone 4 i vilket fall som helst. Du svarade inte direkt på hela mitt inlägg heller, tar det som ett JA då :).

Och ja Jobs är lätt min gud och jag är super Apple nörd alltid varit och kommer alltid va! Aldrig varit kristen, ska nog börja med att be till Jobs varje tisdag :). Man vet att han finns på riktigt och gör fantastiska saker så känns ju bättre än nån fantasigud!

Första bönen blir att jag får en iPhone 4 av första batchen som kommer till Sverige, hoppas han hör det och resarverar en till mig!!!

Såja, nu tar vi en vänligare ton i tråden.

/Mod

Lägg ner den här meningslösa, urspårade diskussionen nu, annars börjar jag radera inlägg.

/Mod

30e juli.

Japp. Alla som trodde den skulle bli försenad hit hade tydligen fel. Verkar som om vi kommer att få den vita samtidigt.

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-07-16 20:50

Hoppades att den vita inte skulle komma, nu blir det ju beslutsångest igen :). Men iaf bara två jobbiga veckor kvar av väntan!!!

Den lilla tvekaren i mig undrar om man borde vänta till oktober... Men jag tror inte jag klarar det. Har lag ut min 3GS till försäljning.

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-07-16 21:02

Undra om det kan va så att dom kommer göra nån ändring i hårdvaran som fixar detta och det är därför free bumper är tidsbegränsat. Men finns det verkligen något de kan göra åt det utan att ändra designen??

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-07-16 22:53
Ursprungligen av Pascoe:

Undra om det kan va så att dom kommer göra nån ändring i hårdvaran som fixar detta och det är därför free bumper är tidsbegränsat. Men finns det verkligen något de kan göra åt det utan att ändra designen??

ALLA verkar inte drabbade av death grip... även om så vore så får du ju din bumper, så det är ett ickeproblem. En annan faktor är att den förmodligen kommer sälja slut 30 juli, och att vi får nästa leverans först i oktober... så det blir ju ett ickeproblem hur man än vrider och vänder.

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-07-16 22:56

Jo sant att det hjälper med en bumper, men känns ändå tråkigt m man vet om det. Vill helst inte ha just en bumper heller.

Sälja slut 30 Juli? Var? I Sverige? Jag tänker köa

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-07-16 22:58
Ursprungligen av Pascoe:

Jo sant att det hjälper med en bumper, men känns ändå tråkigt m man vet om det. Vill helst inte ha just en bumper heller.

Du kanske hellre vill ha Eminems plåster som Steve nämnde lite hastigt.

"Maybe Eminem will come out with a band-aid that goes over the corner and everyone will want that."

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-07-16 23:06
Ursprungligen av Mija:

Du kanske hellre vill ha Eminems plåster som Steve nämnde lite hastigt.

"Maybe Eminem will come out with a band-aid that goes over the corner and everyone will want that."

haha, ja lätt

Undrar när pre-order kommer igång då. vill ha begär iphone 4

  • Medlem
  • Täby
  • 2010-07-17 10:01

Ge mig en vit NU!

Nu när vi har ett fast datum kan vi fortsätta diskussionen i den här tråden:

iPhone 4 börjar säljas fredagen den 30 juli i Sverige

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2010-07-18 21:14

sven vad säger du nu då?

iPhone 4 släpps i Sverige den 30 juli - MacWorld

Kul att du gick från macworld forum för att du blev nerklankad av alla för dina idiotiska teorier.

Med din kaxighet skulle jag känna skadeglädje om din iphone 4 gick sönder och du var tvungen att skicka tillbaka den till UK med b-linx igen. Som lär kosta 500 kr minst och få vänta ett antal månader

Hur kan ni tycka vit iPhine 4 är snygg?
Fruktansvärd ful enligt mitt tucke i alla fall, tur smaken är olika, eller som jag säger det tur att andra har dålig smak

Bevaka tråden