Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nätverk snow leopard - win 7

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Detta är ett problem som kommer göra att jag lägger in win 7 på min Mbp om det inte går att lösa då jag stremar från min stora win 7 dator till min mbp som står vid tv n & är kopplad med hdmi med XBMC på, har ett antal partitioner jag vill komma åt från laptoppen varav 2st vägrar, en av partitionerna som inte funkar är en extern usb disk på 1Tb & den andra är en intern sata disk på 1Tb & alla diskarna är i ntfs, jag ser partitionerna från macbooken men jag kommer inte åt dom, har googlat i massor utan att hitta någon lösning på detta, hoppas att någon här inne har något konkret att komma med så att jag slipper besudla min mbp med äckel windows

Mvh en frustrerad Fredrik

Flyttade tråd till korrekt underforum.

/Mod

Du säger att du inte kommer åt partitionerna. Får du något felmeddelande eller liknande då?

Åtgärden kan inte slutföras eftersom orginalobjektet till "senaste" inte kan hittas. "Senaste" är en av partitionerna som jag ser men inte kommer åt. dom andra partitionerna är delade från samma dator över samma nätverk & delade på samma sätt !

1
Bevaka tråden