Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel ikon på SR Play

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En liten petitess, men ikonbyte vill inte infinna sig efter uppgradering av SR Poddradio till nya versionen SR Play. Det står dock Play under ikonen, som är den gamla lila med Poddradio inpräntat. Har provat att avinstallera, kasta och diverse omstarter. Vid nyinstallation syns den nya ikonen men efter att installationen är klar så dyker den gamla ikonen upp igen. Någon som har samma intrikata problem? OS 3.1.2/3GS

Japp, blir samma för mig. Dessutom visas den gamla ikonen i App Store i iPhone, så något vajsing är det.

Samma.

Nu verkar det komma en ny version, med multitasking:

Twitter / Henrik Tornberg: @mobilse Nu är vi klara me ...

Ny version med multitasking och korrekt ikon ute nu.

Ursprungligen av Capeman:

Ny version med multitasking och korrekt ikon ute nu.

Tackar för tipset, jag har väntat

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-15 22:08

Japp, dock ska man passa sig för att vara klantig som jag och uppdatera fast än man inte har iOS4. Uppdaterase på min iPad och nu fungerar det inte längre.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2010-07-21 22:33

Nya funkar bra i alla lägen utom när man väljer "Program"...då stänger den av appen...Bara jag som har det så?

Hade samma problem med att appen kraschade. Efter att jag tog bort den från iPhonen och slängde den i iTunes samt laddade ner appen på nytt från app store så flyter allting på...

1
Bevaka tråden