Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhonestart är nu äkta iPhoneoptimerad.

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Saknar en knapp till 99mac

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-15 11:51
  • Medlem
  • Alingsås
  • 2009-12-20 09:51

Fixade både iphoneinfo.se och 99.se på apple sidan nu. Jag vet inte riktigt varför jag inte gjorde det tidigare, plump i protokollet minst sagt!!

• Medlem
  • Alingsås
  • 2010-07-23 22:27

iphone-start.se tänkte om, möblerade om!!!

iPhone-start.se tänkte om, möblerade om. Sajten kommer nu att lista enbart länkar kring Apple, iPhone och iPad. Hoppas du gillar resultatet! Kontakta mig gärna med synpunkter till förbättringar samt förslag till nya länkar.

Det var inte alls en trevlig upplevelse, design/färger osv känns inte alls sig bör på en iPhone.

• Medlem
  • International user
  • 2010-07-24 10:50
Ursprungligen av keptang:

Det var inte alls en trevlig upplevelse, design/färger osv känns inte alls sig bör på en iPhone.

+1. Får tyvärr hålla med.. Såg väldigt tradigt ut.

Håller med, vad hände? Den brukade vara rätt snygg.

• Medlem
  • Täby
  • 2010-07-24 11:04

Jag måste nog hålla med de föregående talarna... tyvärr.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2010-07-24 11:24

Jag förstår inte riktigt vitsen med en "startsida" till iPhone, eller till något annat. På iPhone kollar man ju upp sidor som man är intresserad av/känner till, på macen kör jag med Safaris inbyggda RSS-läsare... varför krångla och gå omvägen via någon annans favoritlänkar?

Uppenbarligen verkar det inte vara emot forumets regler, då ingen gjort något, men jag tycker det är fult att försöka promota sin hemsida med jämna mellanrum.

Senast redigerat 2010-07-25 10:53
Ursprungligen av ibish:

Jag förstår inte riktigt vitsen med en "startsida" till iPhone, eller till något annat. På iPhone kollar man ju upp sidor som man är intresserad av/känner till, på macen kör jag med Safaris inbyggda RSS-läsare... varför krångla och gå omvägen via någon annans favoritlänkar?

Uppenbarligen verkar det inte vara emot forumets regler, då inget gjort något, men jag tycker det är fult att försöka promota sin hemsida med jämna mellanrum.

Jag har inte heller använt det i någon större utsträckning. Har alla mina favoriter bland bokmärkena. Dock ska väl nämnas att man kunde ändra så ens egna favoritlänkar låg på startsidan, om jag inte minns fel.

Det är verkligen en gråzon, men dels tjänar nog TS inte några större pengar på tjänsten, dels är han tydlig med att visa att det är han själv som ligger bakom det. En post som ser ut som nedanstående hade plockats direkt:

Ursprungligen av Pelle:

Det finns otroligt billiga iPhoneskal på den här länken, mycket snabb service!

http://www.pellesaffar.se

Hur många är det som använder/har använt den här sidan som start i sin iphone egentligen?
Har du några siffror på antalet unika besökare ziampas?

Bevaka tråden