Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag kan inte tänka mig att det bli annorlunda än när 3GS kom, rent prismässigt. Det vill säga oförändrad prisbild men nya telefoner, med 3GS som tar 3G:s budgetplats.
Jag kan inte tänka mig att det bli annorlunda än när 3GS kom, rent prismässigt. Det vill säga oförändrad prisbild men nya telefoner, med 3GS som tar 3G:s budgetplats.
5000 kr för 16 GB och 6000 kr för 32 GB hos Telia (sen kan det fördelas som delbetalningar under bindningstiden om man vill, men priset blir ungefär detsamma hur man än vrider och vänder på alternativen).
Många som tror att den kommer bli dyrare, förstår inte vad alla fått det ifrån bara?
Själv tror jag på en i princip oförändrad prisbild från 3GS, kanske några 100 lappar högre.
Många som tror att den kommer bli dyrare, förstår inte vad alla fått det ifrån bara?
Själv tror jag på en i princip oförändrad prisbild från 3GS, kanske några 100 lappar högre.