Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vet inte riktigt när jag dyker upp, inte överdrivet tidigt. Har ändå en bokning på Dustin så det gör inte så mkt om jag inte får någon, nöjer mig med micro-sim-kort
Men de öppnar 10 va?
Såg att MediaMarkt skulle sälja med, frågan är om de får hem några på fredag och om de går att köpa kontant.
Har inte bestämt mig än när det blir. Jag kommer inte att orka ha laptop med mig. Eller jo, jag kommer att ha jobbdatorn med, men det är bara för att jag kommer att vara på väg till jobbet.
Och ja, I Växjö regnar det ALLTID. Som just nu, till exempel. Blev ganska blöt när jag var ute på lunchen...
Pratade med Telia nu en runda på lunchen, de kommer få in 18 enheter till Växjö.
Och de har bara micro-sim-kort så det täcker de enheter de får in, man kan alltså inte bara gå in och hämta sim-kort nu tyvärr.
18 enheter i Växjö gör att det inte direkt känns som det är stor mening att åka dit efter 10,00! Skulle gärna vilja ha en 32Gb men orkar nog inte köa för den, troligen har dom nog max nio 32GB så de lär väl vara slut 10,02(senast)!
Jag fick i alla fall se Växjös första iPhone! Kön startades klockan 5, och vid 10 var det säkert 50 personer i den. Ska bli intressant att höras hur många exemplar de fått in - de ville inte avslöja det medan jag var kvar.